arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

معاون سياسي دفتر رئيس جمهوري: می خواهند احمدی نژاد را خانه نشین کنند

يك باند پرنفوذ سياسي- اقتصادي كه معتقد است مي‌تواند «شرايط تصميم‌گيري» را در كشور براساس منافع خود مديريت كند، اكنون كه پس از 6 سال به علت همراهي و همكاري دكتر احمدي‌نژاد با رهبر معظم انقلاب اسلامي بارها و بارها ناكام مانده، با يك سناريوي پيچيده‌ درصدد است كه در گام اول، اين سرباز نظام را خانه‌نشين كند و در گام بعدي، حيله بني ساعده را تكرار و اجرا كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روزنامه ایران با با محمد جعفر بهداد معاون سياسي دفتر رئيس جمهوري گفتگویی کرده سات که در پی می آید:

آقاي بهداد! تحليل شما از فضاي سياسي امروز كشور چيست؟

يك باند پرنفوذ سياسي- اقتصادي كه معتقد است مي‌تواند «شرايط تصميم‌گيري» را در كشور براساس منافع خود مديريت كند، اكنون كه پس از 6 سال به علت همراهي و همكاري دكتر احمدي‌نژاد با رهبر معظم انقلاب اسلامي بارها و بارها ناكام مانده، با يك سناريوي پيچيده‌ درصدد است كه در گام اول، اين سرباز نظام را خانه‌نشين كند و در گام بعدي، حيله بني ساعده را تكرار و اجرا كند.

اين روزها با چه هدفي دايره هجمه عليه دولت گسترده تر شده است؟

دكتر احمدي‌نژاد در طول اين مدت كه با حمايت‌هاي مردم و تشويق‌هاي رهبري مشغول مجاهدت شبانه‌روزي بود، همزمان با مزاحمت‌ها، كارشكني‌ها و فحاشي‌هايي رو‌به‌رو بود كه به نام دفاع از نظام عليه ايشان و دولت خدمتگزار صورت مي‌گرفت و اين در حالي بود كه ناسزاگويان و مانع‌تراشان آزادانه فعاليت مي‌كردند و اخيراً دامنه اقدامات و توطئه‌هاي خود را تا مرز تكفير رئيس جمهور و يارانش نيز گسترش دادند.

مافياي قدرت- ثروت در صدد است تا با شكستن كامل مقاومت‌ها، منادي «ما مي‌توانيم» را به عنصري مأيوس و بي‌خاصيت تبديل كند و به دست وي شرايط كشور را به وضعيت 6 سال پيش بازگرداند اما احمدي‌نژاد نمي‌پسندد كه به عامل پسرفت كشور تبديل شود.

با توجه به روحيه و عملكرد عدالت محور و ضد رانت و تبعيض رئيس جمهوري، در چه حوزه‌هايي دولت نقش مؤثرتري را ايفا كرده است؟

رهبر معظم انقلاب و دكتر احمدي‌نژاد در طول اين مدت مقابل يك مافياي قدرت‌طلب كه با عناوين و جايگاه‌هاي فريب دهنده در ساخت قدرت نفوذ كرده‌اند، مي‌ايستند و آنها را در سال‌هاي اخير عقب رانده‌اند. احمدي‌نژاد در 6سال گذشته برخلاف بسياري از مدعيان ولايتمداري، از استراحت، سلامتي و آبروي خود گذشت و با تمام وجود و عشق براي آباداني و اقتدار كشور و رفاه و عزت مردم و افزايش كارآمدي نظام كوشيد و همزمان نيز با باندهاي مافيايي در حوزه سياست و اقتصاد مبارزه و مقابله كرد.

چرا رئيس جمهوري خود با مردم در اين زمينه سخن نمي‌گويد؟

احمدي‌نژاد چون خادم نظام ولايي و شيفته خدمت به مردم است، در وضعيت كنوني سكوت كرده تا همچون قبل شرايط ادامه خدمتگزاري براي وي فراهم شود. او اگر تشنه قدرت و حفظ مقام بود، بازي خوردن مدعيان اصولگرايي از قدرت‌طلبان چند چهره را ناديده مي‌گرفت و كارش را بر اساس نسخه‌هاي آنها ادامه مي‌داد.

نظر شما درباره تحليل‌هايي كه گاه از تريبونهاي رسمي و مهم نظير مجلس شوراي اسلامي بازگو مي‌شود چيست؟

رئيس جمهور به علت آن‌كه همواره نگاهش به قله‌هاست، هيچ گاه به حفظ وضع موجود راضي نبوده و نيست، چه رسد به اين كه بخواهد از مسير پرافتخاري كه آمده به عقب بازگردد. احمدي‌نژاد حق دارد بر عهدي كه با مردم و رهبري داشته و بر اساس چهار شعار اصلي خود پايبند بماند و باندهاي مافيايي را ناكام بگذارد. كساني كه از تريبون‌هاي مقدس، تلاش‌ها و تدابير 6سال گذشته احمدي‌نژاد را ناديده مي‌گيرند تا زمينه مرگ اجرايي و سياسي وي را فراهم كنند،‌ بدانند مردم ايران، آگاه و قدرشناس هستند و هيچ گاه تصوير زحمات و خاطره خدمات اين مردم مؤمن، انقلابي و دلسوز را از صفحه ذهن و دل خود پاك نمي‌كنند. كساني كه اين روزها در حال اثبات ضديت احمدي‌نژاد با نظام هستند، بگويند خودشان چند نفر را دلبسته نظام و دين كرده‌اند؟


برخي افراد معتقدند كه دستاوردهاي بزرگ علمي، فني، سياسي و اقتصادي كشور در 6 سال اخير بدون حضور احمدي‌نژاد در صدر دستگاه اجرايي كشور به دست مي‌آمد. چه پاسخي به اين افراد داريد؟

اين تحليل ضمن آن كه با فرمايشات رهبر معظم انقلاب و قاعده قدرشناسي از بندگان خدا در تضاد است، اين پرسش را مطرح مي‌كند كه اگر چنين است پس چرا همواره از دوره 16 ساله موسوم به سازندگي و اصلاحات به بدي ياد مي‌كنيد؟ پس چرا در همين نظام مقدس، تأسيسات هسته‌اي را پلمپ كرده بودند؟ آيا غير از اين است كه علي، مالك اشتر مي‌خواهد؟ آيا تصميمات و تدابير نظام در شرايطي كه مالك‌ها هستند با شرايط فقدان مالك‌ها يكسان است؟

در پايان توصيه‌اي به فعالان سياسي داريد؟
دلسوزان نظام مراقب جريان‌هاي منحرف كه با ادعاي خيرخواهي براي نظام،‌مشغول القائات شيطاني و ضدانقلابي هستند باشند و بدانند همه ما سرباز نظام هستيم و به اين سربازي افتخار مي‌كنيم.
نظرات بینندگان