arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۴

دلیل ندارد به نظر عربستانی‌ها واکنش نشان بدهیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در جوسازی عربستانی‌ها ما به اصولمان پایبندیم و تا زمانی که چیزی رسمی نشده است دلیل ندارد نسبت به نقطه نظرات دیگران واکنش نشان بدهیم.

به گزارش مهر، علیرضا اسدی درباره حواشی اصلاح اساسنامه و بالا گرفتن اختلاف نظرها در این خصوص تاکید کرد: این ادبیات که «دعوا بالا گرفته» و «فشار است» را از کجا می آورید؟ اگر یک نفر نظر اصلاحی دارد این یعنی بزن بزن و دعوا؟

وی سپس خطاب به خبرنگاران گفت: به نظر می‌رسد شما خیلی به این مسائل علاقه مندید. فوتبال برای رشد نیاز به نظرات مختلف دارد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره سکوت فدراسیون در قبال جوسازی عربستانی‌ها تاکید کرد: ما سکوت نکرده ایم. البته سکوت دلیل بر عقلانیت است. آیا اگر ما مدام صحبت کنیم و آنها هم صحبت کنند به نظر شما صحیح است؟ 

اسدی افزود: اگر یک کشوری اینطور نظر بدهد؛ این نظر برآیند ناتوانی‌هایی است که قرار است در بحث فوتبال تخلیه شود در حالی که فوتبال در ذات خودش یک پیام دوستی دارد. اگر بعضی‌ها این قوانین و پیام‌ها را رعایت نمی‌کنند به خودشان بر می‌گردد. ما به اصولمان پایبندیم. تا زمانی که چیزی رسمی نشده است، پیام خاصی نداریم بدهیم. دلیل ندارد نسبت به نقطه نظرات دیگران واکنش نشان بدهیم مگر اینکه یک مرجع خاصی مثل فیفا و کنفدراسیون آسیا نظر خاصی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در این بحث ما ساکنِ فعال هستیم و تمام برنامه‌ها را به صورت منسجم داریم. ما فعال هستیم ولی لازم نیست اعلام کنیم که مثلا روی حرف مسئول فدراسیون فلان کشور حساس شده‌ایم. تا جایی که منافع ملی افتضا کند در هر حوزه ای که می خواهد باشد، عقب نشینی نخواهیم کرد.

نظرات بینندگان