arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

گاف بکام در مراسم عروسي شاهزاده ويليام

ديويد بکام که تنها فوتباليست دعوت شده به مراسم عروسي نوه ملکه انگليس بود، در آويختن مدال سلطنتي روي لباسش دچار اشتباه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ديويد بکام که تنها فوتباليست دعوت شده به مراسم عروسي نوه ملکه انگليس بود، در آويختن مدال سلطنتي روي لباسش دچار اشتباه شد.

به نقل از ديلي ميل، نشريه هاي انگليس با تيترهاي مختلفي اشتباه بکام را زير ذره بين بردند. روزنامه هاي انگليسي با درج تصوير بکام روي صفحه اول رسانه هايشان، در مورد گاف وي نوشتند: " بکام عروسي را خراب کرد " ، " او تنها فوتباليست دعوت شده بود ولي همه چيز را زير سؤال برد " ، " ويليام و کيت ممکن است جدا شوند !" ، " بريتانيا ويران شد " و سرانجام روزنامه ديلي ميل نوشت: " همه چيز تقصير ديويد بکام است "

پيش از شروع مراسم ديويد بکام به همراه همسرش ويکتوريا آدامز به کليساي وست مينيستر رسيدند. در حالي که بکام مدال سلطنتي انگليس را به جاي سمت چپ در سمت راست کت خود آويخته بود! و بسياري با مشاهده آن متعجب شدند. بکام در سال 2003 اين مدال را دريافت کرده ولي به نظر مي رسد نحوه استفاده از آن را تا کنون نمي دانسته است. در عکس هاي بعدي که از وي در مراسم عروسي منتشر شده است، گويا شخصي اين موضوع را به وي گوشزد کرده و بکام بلافاصله مدال را در جاي درست نصب کرده است.

کاپيتان سابق تيم ملي انگليس با گذشت اندکي از زمان مدال را در سمت چپ کت خود آويخت، اما در حضور رسانه هاي متعدد در مراسم ديگر دير شده و بکام به سوژه اصلي تبديل شده بود. تصاوير بکام با کتي که استفاده درستي از مدال سلطنتي نداشته در سايت ها و روزنامه ها منتشر شد و گاف تنها فوتبالي حاضر در مراسم بازتاب گسترده اي را پيدا کرد.
نظرات بینندگان