arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

حماس:مسدود کردن دارايي هاي تشکيلات خودگردان فلسطيني، راهزني است

جنبش حماس روز یکشنبه تصمیم رژیم صهیونیستی برای مسدود کردن دارایی های تشکیلات خودگردان فلسطینی را راهزنی دانست که هدف از آن فشار به تشکیلات است تا توافقنامه آشتی را امضا نکند . به گزارش خبرگزاری فرانسه از غزه ،‌خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت quotation mark این راهزنی صهیونیستهاست .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جنبش حماس روز یکشنبه تصمیم رژیم صهیونیستی برای مسدود کردن دارایی های تشکیلات خودگردان فلسطینی را راهزنی دانست که هدف از آن فشار به تشکیلات است تا توافقنامه آشتی را امضا نکند . به گزارش خبرگزاری فرانسه از غزه ،‌خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت quotation mark این راهزنی صهیونیستهاست . وی تاکید کرد اشغالگران برای فشار به ما این اقدامات را انجام می دهند تا جلوی آشتی را بگیرند .

الحیه گفت پاسخ حماس به تصمیم متوقف کردن تحویل دارایی ها پافشاری بیشتر بر توافق و حرکت در جهت آشتی است زیرا ما و ملت ما معتقدیم آشتی برای یک لقمه نان نیست بلکه برای بیرون راندن اشغالگران از سرزمین ماست .

وی افزود واکنش رژیم صهیونیستی خارج از اختیاراتش و خارج از قوانین است . الحیه از جامعه بین المللی خواست اشغالگران را مهار کند و جلوی تدابیر سرکوبگرانه صهیونیستها را بگیرد . وی گفت رژیم صهیونیستی بزرگترین جنایت یعنی اشغالگری را مرتکب می شود و در کنار اشغالگری ، انواع اقدامات سرکوبگرانه را علیه ملت فلسطین مرتکب می شود اما ما حقوق خود را با وحدت و اتحاد خواهیم گرفت
نظرات بینندگان