arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

تکذیب سخنان توهین آمیز منتسب به سعید قاسمی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حاج سعید قاسمی اظهارات منتشر شده به نقل از وی در برخی رسانه ها را که حاوی توهین و اتهامات زننده علیه رئیس‌جمهور است، از اساس تکذیب کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با رجانیوز با بیان اینکه رهبر انقلاب با درایت و تیزبینی بی‌نظیر خود به آرامش در کشور و پرهیز از القای اختلاف و دودستگی توصیه کرده بودند، افزود: جریان ضد انقلاب که همواره نان خود را در ایجاد اختلاف و دروغ‌پراکنی می‌داند، اقدام به انتشار مطالب کذبی به نقل از بنده کرده است.

وی ادامه داد: این بار اول نیست که چنین تحرکات ضد اخلاقی از این جریان‌های منحرف بروز می‌کند که علاوه بر مخدوش شدن حیثیت حرفه‌ای آن‌ها،‌ هیچ حیثیت و مرز اخلاقی نیز برای خود باقی نگذاشته‌اند.

قاسمی خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌های داخلی نیز بدون تحقیق این اظهارات غیراخلاقی و کذب را بازنشر داده‌اند که نشان از بی‌تقوایی آن‌هاست، چرا که بر اساس نصّ صریح قرآن کریم، هر گاه فاسقی برای شما خبری آورد، باید ابتدا در مورد صحت و سقم آن جستجو و تبیّن کرد که جریان ضد انقلاب مصداق تمام فسق است.

وی با یادآوری اینکه جریان حزب‌الله همواره نظرات و انتقادات خود را در چارچوب اخلاق و منطق و به‌دور از هتاکی بیان می‌کند، افزود: در ماجراهای اخیر نیز حزب‌الله بدون نظر نیست اما بر اساس تصریح رهبر معظم انقلاب با درایت از هرگونه القای اختلاف و دودستگی خودداری کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پاسخ به اینکه آیا از رسانه‌های دروغ‌پرداز شکایت می‌کنید، گفت: اغلب منتشر کنندگان این اکاذیب رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب هستند، در عین حال در قبال رسانه‌های داخلی منتشر کننده خبر به‌منظور بالا بردن آستانه حساسیت در باب انتشار بدون تحقیق خبر، پیگیری قضایی خواهم کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
1
8
بابافیلمش راچه کارمی کنند؟یعنی فیلم راهم تکذیب می کنند؟
نظرات بینندگان