arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

بازداشت امیری فر توسط دادگاه ویژه روحانیت

عباس امیری فر دبیرکل تشکل موسوم به جامعه وعاظ ولایی و دبیر کمیسیون فرهنگی دولت شب گذشته توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عباس امیری فر دبیرکل تشکل موسوم به جامعه وعاظ ولایی و دبیر کمیسیون فرهنگی دولت شب گذشته توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مشرق، عباس امیری فر دبیرکل تشکل موسوم به جامعه وعاظ ولایی (حامیان مشایی) شب گذشته توسط دادگاه ویزه روحانیت به اتهام مشارکت در تهیه و توزیع سی دی انحرافی ظهور بسیار نزدیک است، تشویش اذهان عمومی ، توهین و ایراد اتهام علیه برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی بازداشت شد.

وی همزمان با عهده دار بودن دبیرکلی تشکلی موسوم به جامعه وعاظ ولایی که از حمایت های خاص اسفندیار رحیم مشایی برخوردار است ، امام جماعت مسجد سلمان و دبیر کمیسیون فرهنگی دولت نیز بوده است.

امیری فر که یاران خاص مشایی است، چند روز پیش در گفت و گو با روزنامه شرق گفته بود که حرفهای رحیم مشایی همان حرفهای رهبر معظم انقلاب است.

وی همچنین در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس رحیم‌مشایی را رییس‌جمهور آینده ایران معرفی و اعلام کرده بود که حامیان مشایی ممکن است در انتخابات مجلس نهم به جای اصولگرایان با بخشی از اصلاح طلبان ائتلاف کنند.
نظرات بینندگان