arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

نصرتی: هر 2 گل صبا ناسالم بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: داوری ضعیف بود و هر 2 گل صبای قم ناسالم بود.

به گزارش انتخاب، محمد نصرتی در گفتگو با ایپنا، اظهارداشت: ضعف قضاوت باعث به وجود آمدن جنجال در تبریز شد. گل اول صبا با دست به ثمر رسید و گل دوم نیز در حالی به ثمر رسید که همه بازیکنان تراکتور ایستاده و در انتظار سوت داور برای ضربه خطا بودند.
وی افزود: متأسفانه ضدفوتبال و وقت‌کشی در فوتبال کشورمان مرسوم شده و حتی یکی از بازیکنان حریف به تنهایی 8 دقیقه تلف کرد. تازه داور تکل از پشت و یا مشت زدن بازیکن حریف به بازیکنان تراکتور را اصلا توجهی نکرد. همین مسائل باعث شد تا بازی از کنترل داور خارج شود و حریف بیشتر خطا کند.
نصرتی در ادامه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم داور آماده این بازی نبود و اگر آمادگی داشت می‌توانست با مدیریت و سوت‌های درست از بروز جنجال جلوگیری کند. شاهکار داور هم در لحظات پایانی بود و وقتی پنالتی اعلام کرده نظرش عوض شد تا جنجال به اوج برسد.
نصرتی در پایان اظهارداشت: کجای دنیا چنین تصمیمی گرفته می‌شده چرا نظر داور با حمله مربیان و بازیکنان حریف عوض می‌شود؟ باور کنید تماشاگران حق دارند ناراحت شوند. آنها در روز روشن حق تیمشان ضایع شده است.
نظرات بینندگان