arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

"مصوبه‌ي کاهش ساعت کار کارمندان، قانونی است"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هيات عمومي ديوان عدالت اداري، بخشنامه‌هاي صادره از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور راجع به تغيير ساعت کار کارمندان از 8 تا14:30 را قابل ابطال ندانست و آن بخشنامه‌ را قانوني دانست.

به گزارش انتخاب به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، معاون حقوقي امور مجلس و استان‌هاي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور با تشکر از اقدام دقيق، عالمانه و مبتني بر اصول رييس و قضات عضو هيات عمومي ديوان عدالت اداري، اظهاركرد: هيات عمومي ديوان عدالت اداري مصوبه اين معاونت را مبني بر تغيير ساعت کار کارمندان از 8 تا 14:30 تأييد کرد.

عبدالعلي تاجي در اين زمينه گفت: هيات عالي مقام عمومي ديوان عدالت اداري، بخشنامه‌هاي صادره از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌جمهور راجع به تغيير ساعت کار کارمندان از 8 تا 14:30 را قابل ابطال ندانسته و آن بخشنامه‌ را قانوني دانست.

وي گفت: از روزي که قضات اين ديوان در کميسيون‌هاي تخصصي هيات عمومي از اين جانب و ساير نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي دعوت کردند تا دلايل صدور بخشنامه را جويا شوند، از نوع بررسي و نگاه آنان اين اطمينان حاصل شد که اين قضات به دور از فضاسازي رسانه‌اي بر مبناي عدالت، انصاف و قانون رأي خواهند داد.

تاجي در پايان اظهاركرد: شکر خدا اين تلقي امروز با مهر تأييد هيات عمومي ديوان عدالت اداري تحقق پيدا کرده است.
نظرات بینندگان