arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

دستور احمدي‌نژاد براي بررسي فوري ادعاي ارتباط يك زن با دفتر رئيس‌جمهور

سخنگوي كميسيون اصل 90 از دستور احمدي‌نژاد براي بررسي فوري ادعاي ارتباط يك زن با دفتر رئيس‌جمهور خبر داد و گفت: رئيس‌جمهور از اين مسئله ابراز بي‌اطلاعي كرد اما قول داد كه با اين موضوع برخورد جدي شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: سخنگوي كميسيون اصل 90 از دستور احمدي‌نژاد براي بررسي فوري ادعاي ارتباط يك زن با دفتر رئيس‌جمهور خبر داد و گفت: رئيس‌جمهور از اين مسئله ابراز بي‌اطلاعي كرد اما قول داد كه با اين موضوع برخورد جدي شود.

حجت‌الاسلام حسين اسلامي نماينده مردم ساوه و سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه حساسيت دولت‌هاي نهم و دهم در برخورد با رانت‌خواري بيشتر از گذشته بوده است، گفت: اخيراً فردي با حيله‌هاي آنچناني توانسته بود چندين مجوز براي برپايي مراكز پذيرايي و سياحتي در نقاط مختلف كشور اخذ كند، اين فرد حتي در يكي از شهرها هم فرماندار را تهديد كرده بود كه اگر مجوز فعاليت به من ندهي، به فلاني در دفتر رئيس‌جمهور مي‌گويم كه با تو برخورد كند.

وي افزود: وقتي فرماندار آن شهر اين موضوع را با بنده در ميان گذاشت، قضيه را شخصاً به رئيس جمهور اطلاع دادم، تا موضوع اين زن و ارتباطش با دفتر رئيس جمهور روشن شود.

سخنگوي كميسيون اصل 90 تصريح كرد: رئيس‌جمهور هم شخصاً دستور بررسي فوري به موضوع را صادر كرده و دستور دادند كه چگونگي دريافت مجوزهاي قبلي نيز توسط اين زن بررسي شود.

اسلامي در پايان تأكيد كرد: رئيس‌جمهور از اين مسئله ابراز بي‌اطلاعي كرد اما قول داد كه با اين موضوع برخورد جدي شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
2
17
به نظر من بررسی ارتباط با دفتر شما با خانم را باید فرد بی طرف انجام دهدنه یاران شما!!!
نظرات بینندگان