arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

"ببینمت، یک سیلی در گوشت می‌زنم"

شرفی که از حرف‌های دستیار کارلوس کروش ناراحت شده می‌گوید اگر نمازی را ببیند یک سیلی به او خواهد زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرفی که از حرف‌های دستیار کارلوس کروش ناراحت شده می‌گوید اگر نمازی را ببیند یک سیلی به او خواهد زد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، با اینکه کمتر کسی تصور می‌کرد امید نمازی به حرف‌های اصغر شرفی جواب بدهد اما دستیار تازه‌وارد کارلوس کروش طاقت نیاورد و پاسخ مصاحبه شرفی را داد. دیروز شرفی که سعی می‌کرد خودش را خونسرد نشان بدهد برای پاسخگویی به نمازی دو دل بود اگرچه بعد از چند دقیقه گفت اگر جواب این بچه را ندهم، دو فردای دیگر به یک بزرگتر دیگر هم حرف بد می‌زند.

*حتماً حرف‌های نمازی را در جواب به خوتان خوانده‌اید؟

بله، خواندم که آقای نمازی گفته بود جواب شرفی را بعداً می‌دهم. واقعاً تعجب کردم که چنین چیزی را خواندم. اگر کسی سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده باشد و بزرگتری و کوچک‌‌تری بداند، حتماً به بزرگترش احترام خواهد گذاشت. می‌خواستم بگویم آقای نمازی من آقای شرفی هستم. کسی که سن پدر تو را دارد و وقتی که به دنیا نیامده بودی، در فوتبال کار می‌کرد.

*خب شاید منظوری نداشته و همین جوری احساس صمیمیت کرده!

 آقای نمازی گفته من مربی یک تیم آماتور بوده‌ام. خدمت ایشان عرض کنم که این مسئله اظهرمن‌الشمس است. من برای فوتبال به آمریکا نرفته بودم. من می‌خواستم شرایط تحصیل بهتری را برای سه پسرم فراهم کنم و خدا را شکر موفق شدم و از این کار راضی‌ام گرچه این مسئله باعث شد من شانس‌های خیلی خوبی را در فوتبال باشگاهی و ملی از دست بدهم. اگر آقای نمازی نمی‌داند، می‌تواند سؤال کند که شرفی در سال 58، 59 هدایت چه تیم‌هایی را در دست داشته و در چه شرایطی از ایران رفته است.

*فکر کنیم حالا این مربی جوان را توجیه کرده باشید!

زمانی که من به ایران برگشتم، حضور در آمریکا یک گناه بزرگ بود اما حالا این مسئله در فوتبال ما تبدیل به یک ارزش شده و هرکسی که در آمریکا مربی یک تیم بانوان بوده، در ایران کلی ترقی کرده است. یک وقتی بود که آقای یاوری به من می‌گفت یانکی برگرد آمریکا، اما حالا ظاهراً گفت‌وگوی تمدن‌ها به فوتبال رسیده. به هرحال من فکر می‌کردم ایشان فرد مؤدبی است اما این مصاحبه‌ها واقعاً ناراحتم کرد. حالا هم فکر می‌کنم اگر او را ببینم یک سیلی به او خواهم زد!

نظرات بینندگان