arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

ائتلاف اصولگرایان به لیست 60 نفره در تهران رسیده است

رییس کمیته احزاب و تشکل‌های بانوان در ائتلاف اصولگرایان گفت: این ائتلاف به لیست 60 نفره‌ای برای تهران رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


لاله افتخاری گفت که این افراد از بین 180 نامزد انتخاباتی معرفی شده به ائتلاف اصولگرایان و در پی روندی انتخاب شدند تا در نهایت طی فرآیندی و با نظر نهایی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان لیست نهایی 30 نفر تهران اعلام شود.

وی اظهار کرد: ائتلاف اصولگرایان در جهت رسیدن به لیست نهایی 30 نفره در تهران از23 تشکل عضو ائتلاف درخواست کرد تا هر کدام لیست جداگانه‌ی 30 نفره‌ای از نامزدهای مد نظر خود را ارائه کند که در نهایت با حذف افراد تکراری لیست 150 -160 نفره‌ای تهیه شد.

وی افزود: بعد از آن از این افراد پیشنهادی خواسته شد تا هر کدام لیست 30 نفره مد نظر خود را پیشنهاد بدهند که در نهایت به لیست 170-180 نفری دست پیدا کردیم، بعد از آن شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در کمیته مصادیق به دلیل مختلف و تاکیداتشان بر روی برخی افراد به لیست 60 نفره‌ رسیدند.

این عضو ائتلاف اصولگرایان توضیح داد:‌ با توجه به اینکه تمامی تلاش ائتلاف اصولگرایان بر این است که لیست واحدی در تهران ارائه شود این روال طی شد تا در نهایت با غربالگری و نظر نهایی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان لیست 30 نفره در تهران معرفی و منتشر شود.

افتخاری با تاکید بر این که این موضوعات در جلساتی با نمایندگان احزاب و تشکل‌ها در جهت تعیین شاخص‌ها ، برنامه‌ها و اولویت‌ها و مصادیق کاندیداها مورد بررسی قرار گرفت گفت که همچنین جلسات شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با 25 عضو این ائتلاف در حال برگزاری است تا آخرین جلسه آن شب گذشته برگزار شد.

وی همچنین یاد آور شد که ائتلاف اصولگرایان قرار است پنج شنبه هفته جاری همایش بزرگداشت شهید آیت‌الله نمر را در سالن شهید شیرودی برگزار کند.

مسئول کمیته احزاب و تشکل‌های بانوان در ائتلاف اصولگرایان در پایان گفت که این کمیته برای ایجاد هماهنگی جلساتی را برگزار کرده است و در آینده نیز برگزار خواهد کرد.

نظرات بینندگان