arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴

جلوگیری از ورود خودروهای مرگ به کربلا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیروهای امنیتی عراق با انجام عملیاتی منحصر به فرد، یک باند تروریستی که قصد داشت خودروهای مرگ را وارد کربلا و برخی مناطق دیگر وارد کند متلاشی کردند.

به گزارش تسنیم به نقل از العهد، نیروهای امنیتی عراق یک باند تروریستی که تلاش داشت خودروهای بمب گذاری شده را از الانبار وارد کربلا، بغداد و فرات میانی کند، متلاشی کردند.

یک منبع امنیتی در استان کربلاروز پنج شنبه از دستگیری 6 نفر در عملیات نظامی پیش دستانه نیروهای اطلاعاتی در منطقه الرحالیه خبر داد.

وی افزود که این افراد عضو یک باند تروریستی بودند که قصد داشتند خودروهای بمب گذاری شده را به شهر کربلا و شهرهای فرات میانی و جنوب و بغداد منتقل کنند.

این منبع اظهار داشت که دو تن از دستگیر شدگان دارای سابقه سرشار کیفری بودند که قبلا خودروهای بمب گذاری شده را وارد بغداد کرده اند و بازجویی از این افراد ادامه دارد.

وی افزود که این عملیات بیانگر میزان هماهنگی عالی بین نیروهای امنیتی ارتش و پلیس کربلا است.

حدود 10 روز قبل نیز نیروهای داوطلب مردمی گردان علی‌اکبر وابسته به آستان مقدس حسینی در کربلا در  عملیاتی پیش‌دستانه موفق شدند تعدادی از تروریستهای وابسته به گروه تروریستی داعش را که قصد داشتند شهر کربلا را هدف اقدامات تروریستی شوم خود قرار دهند، دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، همراه با این تروریست‌ها مقادیر زیادی مواد منفجره که آنها قصد داشتند به‌وسیله آن در شهر کربلا اقدامات تروریستی انجام دهند، کشف و ضبط شد.

نیروهای داوطلب مردمی در کربلا نقش زیادی در برقراری امنیت مرزهای کربلا ایفا می‌کنند و مانع نفوذ تروریست‌های داعشی مستقر در استان الانبار به کربلا می‌شوند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
5
همین غیرت جوان های داوطلب است که آب از دل زن و بچه و پیر و جوون در کربلا تکان نمی خورد. زنده باشند ان شاا...
نظرات بینندگان