arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

آقای احمدی نژاد! موضعگیری عجیب جنابعالی دل همه را به درد آورده

منوچهرمحمدی از چهره های اصولگرا در یادداشتی با عنوان«نامه ای مشفقانه به رئیس جمهور» که در روزنامه رسالت منتشر شد، به عملکرد محموداحمدی­نژاد انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منوچهرمحمدی از چهره های اصولگرا در یادداشتی با عنوان«نامه ای مشفقانه به رئیس جمهور» که در روزنامه رسالت منتشر شد، به عملکرد محموداحمدی­نژاد انتقاد کرد.

در این نامه آمده است:

حوادث و تحولات اخیر و موضعگیری عجیب جنابعالی که راستی دل همه دوستان و علاقه مندان شما را به درد آورده، مرا بر آن داشت تا دست به قلم برده و این نامه را برای شما بنویسم.

 چه سنخیتی میان مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، حضرت امام و مکتب ایرانی این آقایان وجود دارد؟.... مروری بر موضعگیریهای کلان دولت شما و این خط انحرافی و نفاق نشان می دهد که میان آن دو دریایی ژرف و عمیق فاصله وجود دارد و مع الاسف جناب عالی نه تنها در هیچ موردی این خطا و حرکت انحرافی و نفوذی را محکوم نکردید و به گویندگان آن معترض نشدید بلکه همواره توجیه گر آنها تحت عناوین "ادبیات متفاوت"، "تعبیر نادرست" معترضین و ... بودید و نه تنها این خط انحرافی را کور نکردید، بلکه به دست اندکاران آن میدان وسیع تری برای ترکتازی و جولان دادید. این تناقضات و تعارضات میان موضعگیری کلان انقلابی شما و حمایت و دفاع بی دریغ و در این اواخر تاثیرپذیری شما از این خط انحرافی ابهامات و سئوالات زیادی را در میان خیل دوستداران ولایتمدار شما مطرح نمود و در عین حال موجب ورود مستقیم ولایت و رهبری در جلوگیری از نفوذ بیشتر این خط انحرافی گردید که آخرین آن ماجرای برکناری وزیر محترم اطلاعات بود که سکوت قهرآلود شما اصل ولایت پذیری شما را که به آن افتخار می کردید، زیر سئوال برد.

جناب عالی حتماً‌ فراموش نمی کنید که همه رای دهندگان به شما چه در دوره اول و چه در دوره دوم ریاست جمهوری شما از توده های عظیم ولایتمدار بوده و به این خاطر که شما را هم در خط ولایت و رهبری  می دیدند، به شما رای دادند.

بنده به شما اطمینان می دهم که چنانچه به این باور و یقین برسند که خدای ناکرده شما دیگر در خط ولایت حرکت نمی‌کنید و از آن زاویه گرفته‌اید، لحظه ای درنگ نکرده و آرای خود را از شما پس خواهند گرفت همان‌طور که از دیگران پس گرفتند.

از شما انتظار می رود تا دیر نشده شجاعانه و جسورانه این خط انحرافی و خطرناک را از خود دور کرده و از درون دولت و ساختار دولتی ریشه کن نمایید و می دانید که نظام مقدس جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد و همان طور که در طول بیش از سه دهه گذشته عملاً به اثبات رساند خطوط انحرافی و عمیق تر و خطرناک تر را ریشه کن نموده، در این مرحله  هم چنانچه شما اقدام نکنید، ملت خود وارد عمل شده و تحت امر ولایت و رهبری آن را ریشه کن خواهد کرد. و در چنان شرایطی است که متاسفانه همان طوری‌که اولین رئیس جمهور و نخست وزیر را با خود برد و آنها را به پرتگاه سقوط کشاند، شما را هم با خود خواهد برد که امیدواریم چنین شرایطی برای جناب عالی به وجود نیاید و آن هم در شرایطی است که جناب عالی شخصاً وارد عمل شده و این خط انحرافی را از خود دور و آن را کور نمایید.‏
نظرات بینندگان