arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

پرداخت عیدی مددجویان در بهمن‌ ماه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت عیدی مددجویان در بهمن ماه خبر داد و گفت: امیدواریم در سال آینده مستمری مددجویان به میزان حداقل 40 درصد از حقوق و دستمزد پرداخت شود.

به گزارش فارس، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مهد کودک راهیان گل نرگس با اشاره به دوازده بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ورود حضرت امام(ره) سرعت گرفت.

وی با اشاره به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) گفت: همه مردم تلاش می‌کنند که این آرمان‌ها تحقق یابد چرا که جمهوری اسلامی باعث افتخار و سربلندی آحاد مردم شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به برنامه ششم توسعه خاطر نشان کرد: ما پیشنهاداتی را قبل از ارسال این برنامه به دولت داده بودیم که برخی از این پیشنهادات در برنامه ششم توسعه اعمال شده است.

محسنی‌ بندپی با اشاره به اهمیت سلامت اجتماعی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مجلس شورای اسلامی و دولتمردان 6 پیشنهاد مدنظر را در برنامه ششم توسعه بگنجانیم.

وی گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی،‌ مشاوره ازدواج، پیشگیری اختلالات ژنتیکی، توانبخشی و توانمندسازی از جمله پیشنهاداتی است که از سوی سازمان بهزیستی در برنامه ششم توسعه داده شده است.

وی با بیان اینکه  احکامی که در برنامه‌های توسعه تدوین می‌شوند باید از لحاظ کمی و کیفی در سطح بالایی باشند، تصریح کرد: در برنامه چهارم و پنجم توسعه پرداخت مستمری مددجویان بر اساس 40 درصد از حقوق دستمزد مطرح شده بود که امیدواریم در برنامه ششم توسعه این بند از احکام گذشته عملیاتی شود.

وی همچنین به پرداخت عیدی به مددجویان اشاره کرد و گفت: در بهمن ماه و همزمان با پرداخت مستمری، عیدی مددجویان نیز به میزان یک ماه مستمری پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان در خصوص آخرین وضعیت تهاتر ساختمان سازمان بهزیستی کشور در خیابان فیاض‌بخش تصریح کرد: در این زمینه جلساتی با مسئولان شهرداری برگزار کرده‌ایم اما به نتیجه اصلی نرسیده‌ایم.
نظرات بینندگان