arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

نماینده الوفاق در اثر شکنجه نیروهای امنیتی بحرین به شهادت رسید

يك نماينده بحريني كه چند روز پيش در اين كشور بازداشت شد، بر اثر شكنجه و صدمات وارده به شهادت رسيد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 يك نماينده بحريني كه چند روز پيش در اين كشور بازداشت شد، بر اثر شكنجه و صدمات وارده به شهادت رسيد.

به گزارش "انتخاب" به نقل از فارس ، "جواد فيروز "‌ نماينده مستعفي پارلمان بحرين از جمعيت شيعي الوفاق كه سه روز گذشته به دست نيروهاي امنيتي بحرين بازداشت شد، بر اثر شكنجه به شهادت رسيد. 

روز دوشنبه يك منبع نزديك به جمعيت اسلامي وفاق ملي بحرين اعلام كرد كه مقامات رژيم آل خليفه «مطر ابراهيم مطر»، و «جواد فيروز»‌ دو نماينده مستعفي پارلمان بحرين از جمعيت شيعي الوفاق را بازداشت كرده‌اند. 

يك پايگاه خبري لبناني امروز اعلام كرد كه جواد فيروز بر اثر شدت شكنجه به بيمارستان منتقل شده است ولي وي جان خود را از دست داد. 

بحرين از چهاردهم فوريه (25 بهمن‌ماه) گذشته صحنه اعتراضات مردمي عليه نظام حاكم و اعمال تبعيض‌هاي مذهبي عليه اكثريت شيعه است و در جريان اين اعتراضات، خاندان حاكم ضمن فراخواندن نيروهايي از 2 كشور امارات عربي متحده و عربستان سعودي، بيش از 35 نفر را كشتند و ده‌ها نفر ديگر را زخمي كردند و بيش از يك هزار نفر را بازداشت كردند كه در اين ميان، بيش از 500 نفر همچنان در بازداشت به سر مي‌برند و حدود 100نفر از آنان زن هستند. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
0
0
خدا رحمتش کند.
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۶
0
0
این ها که کشته می شوند همخونان و هموطنان ما هستند. هیچ فرقی بین آنها و آذری های آران و بادکوبه برای ما ایرانیان وجود ندارد.
نظرات بینندگان