arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

نماینده ولی فقیه درسپاه: آمریکایی‌ها به دنبال اجرای پروژه شوروی سابق در مورد ایران هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب شوروی کمونیستی با فاصله گرفتن از شعارهای اصلی خود به فروپاشی رسید و آمریکایی ها امروز بدنبال اجرای آن برنامه در مورد ایران هستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی پنجشنبه شب در هشتمین یادواره 26 شهید شهرک شهید رجایی و شهرک های همجوار و یادبود سه شهید مدافع حرم شهرستان شاهرود در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) در جمع مردم افزود: آمریکایی ها با طرح همزیستی مسالمت آمیز، عملیات روانی بر روی اذهان و استفاده از شیوه های نوین نرم افزاری و با تاثیرگذاری بر روی افکار عمومی و همچنین کار بر روی عناصر غرب گرای داخلی خود سعی در مقابله با ایران اسلامی ،همانند شوروی سابق دارند.

وی با بیان اینکه با فروپاشی شوری سابق آمریکایی ها شاهد بروز یک قدرت جهانی دیگر بنام ایران اسلامی هستند که با آرمانهای اسلامی و انسانی خود در حال تسخیر روح و روان همه آزادیخواهان جهان است،تصریح کرد : ضربه ای که آمریکا از انقلاب اسلامی خورده است هرگز با انقلاب شوروی قابل مقایسه نیست.

وی بر نقش رهبری ولی فقیه در نظام اسلامی در تداوم این نهضت برغم بحرانهای بسیار بزرگی که با آن ها مواجه شد تاکید کرد و گفت: وجود ولی فقیه و تدابیر حکیمانه اش در راس حکومت مهم ترین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان بوده است.

سعیدی گفت: آمریکایی ها نتوانستند با راهبرد نظامی با ایران مقابله کنند و راهبرد تحریم هم هرچند برخی را تحت تاثیر قرار داد اما مثمر ثمر نشد .

وی ادامه داد: مذاکرات هسته ای تحت تدابیر مقام معظم رهبری ،با پهن کردن فرش قرمز برای رابطه با آمریکا تفاوت بسیار دارد و حرف هایی که برخی سیاستمداران فعلی غربگرا و فتنه گران 88 می زنند همان تکرار اشتباه رهبران شوروی سابق است.

وی به مجلس ششم و برخی مسایل پیش آمده در آن مجلس اشاره کرد و گفت: البته ما نسبت به حوادث دو سال آخر دولت آقای احمدی نژاد نیز انتقاداتی داشتیم .

سعیدی گفت: رهبرمعظم انقلاب با تمام وجود ایستاد که اصول و مبانی انقلاب و اسلام ناب محمدی را حفاظت کند و تفکر غرب گرایی در جامعه جاری نشود.

وی اضافه کرد: تجربه 37 سال گذشته نشان می دهد که هر کجا که از رهبری و تدابیر به موقع ایشان اطاعت کردیم دچار انحراف نشده ایم.

حجت الاسلام سعیدی در مورد انتخاب نمایندگان اصلح نیز گفت: باید در انتخاب افراد به کسانی که از آنها حمایت می کنند دقت شود تا از کسانی نباشند که دل در گرو آمریکایی ها دارند .

سعیدی ادامه داد: با علمای تراز اول کشور ملاقات هایی انجام داده ام و از آنان خواسته ام که حتما به وحدت نظر جمعی در مورد انتخاب اصلح برسند.

وی تصریح کرد: هرچند ایده آل در هیچ زمانی یافت شدنی نیست لیکن باید به حساسیت این دوره انتخابات آگاه و هوشیار بود که جریان انحرافی و غرب گرا در حال هموار کردن زمینه ارتباط با غرب است که این امر با مساله مذاکرات هسته ای بسیار فرق دارد.

وی گفت: اگر دولت بخواهد در برجام موفق باشد باید مجلسی داشته باشیم که در برابر زیاده خواهی آمریکا با تمام وجود ایستادگی کند.

حجت الاسلام سعیدی گفت: یکا یک مردم ایران اجازه نخواهند داد انقلاب اسلامی ضربه بخورد و این امر را با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح نشان خواهند داد.

وی به نقش مردم ایران در اطاعت از امام (ره) هم اشاره کرد و گفت: در روزهای قبل از پیروزی انقلاب زمانی که طاغوت سعی داشت جکومت نظامی راه بیاندازد مردم با اشاره امام در خیابان ها حاضر شدند و نقشه دشمن را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه تبعیت از آمریکا جر تباهی هیچ منفعت دیگری ندارد ، گفت: آمریکا دوست و دشمن نمی شناسد و هر گاه منافعش اقتضا کند دست از حمایت دوستانش می کشد که نمونه های صدام، حسنی مبارک و شاه مصداق این امر است.

حجت الاسلام سعیدی گفت: انقلاب اسلامی به نفوذ و اعتبار آمریکا در جهان صدمه زده است وبه همین خاطر آمریکایی ها هیچ گاه با میل و رغبت جمهوری اسلامی را تحمل نخواهند کرد.

در این آیین که جمع زیادی از مردم ،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسوولان ارتش ، سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی حضور داشتند، برنامه های متعدد فرهنگی مانند مداحی و پخش کلیپ شهدا انجام شد.

نظرات بینندگان