arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
فعلا وقت حرف زدن نیست و باید عمل کرد

کی روش ؛ آرامش قبل از طوفان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 کارلوس کی روش در صحبت هایش در مورد تیم ملی بسیار آرام بود. او که پس از مدت ها در مورد تیم ملی حرف می زد و امکانات مورد نظرش هم همچنان فراهم نشده اما در مورد جدایی از تیم ملی صحبتی به میان نیاورد. او گفت این روزها باید کمتر حرف زد و بیشتر عمل کرد اما کیست که نداند این موضع گیری کی روش می تواند به زودی به طوفان تبدیل شود.

در قطر قرار نبود در کار کسی دخالت کنم
سرمربی تیم ملی که با رئیس فدراسیون دیدار کرده بود، حرف‌هایش را درباره مرخصی طولانی اش آغاز کرد و گفت: من سفر خوبی داشتم و در این مدت در قطر حضور یافتم البته این وظیفه ام بود اما به دنبال دخالت در کار کسی نبودم. وظیفه من آنجا هیچ ربطی به رقابت‌های برگزار شده نداشت بلکه مسائلی در ارتباط با توسعه فوتبال در فیفا و AFC و نیز رد و بدل کردن ایده‌ها از بعد آموزشی مدنظر بود. در ادامه به اروپا سفر کردم و فوتبال‌های دیگری را از نزدیک دیدم هرچند برخی دیدارهای برگزار شده در قطر را نیز مشاهده کردم.

بازی های تدارکاتی تیم ملی باشدبرای بعد
سرمربی تیم ملی در ادامه با اشاره به اینکه فروردین و خردادماه سال آینده تیم ملی بازی‌هایی را دارد که باید برگزار کند گفت: فعلا بهتر است به باشگاه‌های فوتبال ایران بیشتر پرداخته شود چرا که به خاطر وقفه بلندمدتی که در بازی‌های باشگاهی افتاد باید هم‌اکنون این بازی‌ها مد نظر قرار گیرد و در حال حاضر از سوی باشگاه‌ها "شو"ی بزرگ و سرگرم کننده‌ای وجود دارد که باید به اتمام برسانند و ما نیز پشت پرده کار به صورت حرفه‌ای مسائل را زیر نظر داریم.

درباره جدایی حرف نمی زنم
کی روش در مورد شایعاتی که در مورد حضورش در الاهلی مصر وجود دارد گفت: اجازه بدهید در این موارد صحبت نکنیم و من در درجه اول امروز حضور یافتم تا رئیس را ببینم و مراتب تقدیر خودم را داشته باشم. البته به او گفتم زمانی که پیش شما می آمدم اصحاب رسانه عزیز را دیدم که در مقابل در حضور دارند و آقای رئیس اجازه دادند با شما صحبت کوتاهی داشته باشیم. این را باید یادآوری کنم که ما همچنان به  سیاست سابق خود  که بیشتر عمل می کنیم و کمتر حرف می زنیم پایبندم.  بعضی از سوالات هم هستند که همانطور که قبلا گفتم باید با بی اعتنایی از مقابلشان گذشت.

امکانات را بعدا حرف می زنم
وی در واکنش به این سوال که طبق ادعای کفاشیان آیا با گذشت یک سال از قراردادتان امکانات مورد نیاز برایتان فراهم شده یا خیر گفت: همانطور که گفتم اجازه دهید صحبتی درباره تیم ملی، برنامه‌ها و امکانات آن نداشته باشیم. اجازه بدهید لیگ برگزار شود و برویم به تماشای بازی‌های بزرگ بنشینیم. اکنون نوبت باشگاه هاست و باید حرف های آنها را بشنویم. البته این به این معنا نیست که لیگ را تحت نظر نداشته باشم. من عملکرد بازیکنان را زیرنظر دارم و حواسم به دیگر بازیکنان هم هست.
نظرات بینندگان