arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
حجت الاسلام صدیقی:

تحریم نعمت بود، قدر آن را ندانستیم / بازار برای ماست یا فرانسه؟ / خبری از پول های بلوکه شده نیست

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که برخی دلداده غرب هستند و به سوی غرب به مانند قبله سجده می کنند، گفت: نباید بگذاریم قدرت به دست نا اهلان و دلدادگان به غرب بیفتد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که برخی دلداده غرب هستند و به سوی غرب به مانند قبله سجده می کنند، گفت: نباید بگذاریم قدرت به دست نا اهلان و دلدادگان به غرب بیفتد.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شب گذشته در همایش مردم میراث‌داران انقلاب اسلامی که در کرمان و تکیه فاطمیه این شهر برگزار شد، با اشاره به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی حدوث حادثه ای جدید در عالم و حیات دوباره دین و سیاست الهی و قرآنی بوده است. 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری به فرانسه، گفت: بازار برای ماست یا فرانسه؟؛ جنس چند سال مانده را به ما می فروشند و از سوی دیگر خبری از پول های بلوکه شده نیست.

وی تصریح کرد: نوش‌داروی اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است و با این الگوی اقتصادی می توان تحریم ها را مدیریت کرد و اقتصاد بیمار را درمان کرد. امام جمعه موقت تهران به تشریح اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: بازار داخلی باید محل فروش تولیدات داخلی باشد و از سوی دیگر باید نیازمندی های خود را از دنیای غرب کاهش دهیم.

وی با اشاره به جنگ سیاسی و هولناک بودن مسائل سیاسی، گفت: مباحث سیاسی بسیار مهم تر از سایر مباحث می باشند و هدف دشمن از جنگ سیاسی نفوذ است.

این عضو شورای ائتلاف اصول گرایان با اشاره به پسا برجام، گفت: در پسا برجام دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام است و برای این هدف دام گسترده ای پهن کرده است.
نظرات بینندگان