arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

قائم مقام حزب اعتماد ملی: مردم پای صندوق‌های رای پاسخ تندروها را می‌دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: مردم مثل سال ۹۲ سر صندوق‌های رای به تندروها پاسخ می‌دهند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در همایش امروز حزب اعتماد ملی که در موسسه الهادی برگزار شد، با بیان اینکه ایام خاطره‌انگیر دهه فجر اسلامی و پایان روزهای سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب همه شخصیت‌های محترم تبرک می‌گویم، اظهار داشت:

در غیاب دبیر کل حزب اعتماد ملی ضمن خوشامدگویی به مهمانان عزیز و جبهه منسجم خط امام تاکید می‌کنم که هر مشکلی در دهه‌های اخیر پدید آمده، ناشی از فقدان روحیه تحزب‌گرایی و نبودِ تشکل‌های سیاسی قدرتمند فراگیر بوده است که همواره اقتدارگرایان مانع پیداش آن بوده‌اند، اما حزب اعتماد ملی در دوره غربت ولادت یافت و در اوج مظلومیت به حیات سیاسی خود ادامه داد.

او تصریح کرد: اصلاح‌طلبان همیشه یار و یاور انقلاب بوده‌اند، چون جریان اصلاحلات جریان اصیل انقلاب است و هیچگاه با نظامی که در تشکیل آن سهم اصلی را داشته در نیفتاده است چراکه این نگاه راهبردی اصلاحات است، بنابر این تحت هر شرایطی باید حضور داشت.

قائم مقام اعتماد ملی با بیان اینکه در مورد مظلومیت اصلاحات حرف‌های زیادی است، متذکر شد: جریان رقبیت با همراهی صداوسیما هر چه خواسته گفته؛ با دلایل نامربوط اجازه مراسم‌های مختلف را نمی‌دهند، اما باید پرسید چه نتیجه‌ای گرفته‌اند؟ روز به روز به محبوبیت این جریان افزوده شده است.

منتجب‌نیا گفت: مردم مثل سال ۹۲ سر صندوق‌های رای به تندروها پاسخ می‌دهند.

او تاکید کرد: علیرغم اینکه فکر می کردند فاتحه جریان اصلاحات خوانده شده است اما اصلاحات همچنان سر پا و فعال است، اما ظاهرا بنا نیست تندروها درس بگیرند. در شرایطی که حضور حداکثری مردم الزام است، تحمل ندارند.
نظرات بینندگان