arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

"منتظر اقدام عملی رئیس جمهور هستیم"

امام جمعه موقت تهران خطاب به احمدي‌نژاد گفت: آقاي رئيس جمهور شما مي‌گوييد با ولايت‌مداري خود، بيني دشمنان را به خاك مي‌ماليد اما براي ما حرف كافي نيست ما منتظر عمل هستيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: رابطه رئیس جمهور و رهبری نه رابطه پدر و فرزندی، بلکه رئیس جمهور رعیت و سرباز ولایت است و اطاعت از ولایت فقیه بر وی علی الاطلاق واجب است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در تجمع بزرگ هیئت های فاطمی در میدان منیریه با تسلیت شهادت بزرگ بانوی عالم خلقت و بزرگ بسیجی جبهه ولایت به امام زمان و نائب برحق ایشان با اشاره به اینکه شیطان قبل از ماجرای سجده بر انسان با عبادت های و سخت کوشی های خود نظر فرشتگان را به خود جلب کرد و به عنوان خطیب فرشتگان معرفی شد افزود: خداوند متعال خواست بنده را از غیر بنده تشخیص دهد که چه کسانی تحت فرمان خدا عمل می کنند و چه فرشتگانی برای بزرگ جلوه دادن خود عبادت می کنند.

وی ادامه داد: اینجا بود که خداوند آدم را آفرید و به عنوان خلیفه و نماینده خود معرفی کرد تا تمام امورات عالم زیر نظر این نماینده باشد و تمام موجودات عالم تحت بیعت این نماینده به عبادت بپردازند.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: وقتی آدم قدم بر صحن نمایندگی خدا گذاشت خداوند خطاب کرد به مجموعه عوامل و ملائکه و همه آنها را مامور به سجده به آدم کرد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه هر کاری بر عهده خداوند متعال است گفت: کار انسانها کشاورزی و عمل به اعمال صالح است و خداوند نتیجه را ضمانت می کند. زیرا که این بذرها به دست خود انسانها نمی روید بلکه وجود خداوند این موجود بی جان را حیات می بخشد و موانع را برای رشد و تعالی آن فراهم می کند.

حجت الاسلام صدیقی خطاب به عزاداران حضرت زهرا (س) تاکید کرد:  قدم هایی که شما عزاداران برای تشییع جنازه نمادین حضرت زهرا(س) بر می دارید نکته اول این عزاداری است نکته دوم آن حضور در غربت علی است شما آمده اید تا علی را تنها نگذارید.

وی با اشاره به خطبه های حضرت زهرا در اعتراض به اعمال مردم مدینه و نادیده گرفتن حق حکومت حضرت علی تصریح کرد: حضرت علی به منزله برج مراقبتی است که پرواز دل انسانها را راهنمایی و هدایت می کند چرا که حضور انسانها مثل خورشید و زمین در مدار جبری نیست و انسانها می توانند به سوی آسمان تجلی پیدا کنند.

صدیقی با اشاره به اینکه زیر نظر گرفتن رئیس جمهور از طرف مقام معظم رهبری به منزله همان برج مراقبت است اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای در برج مراقبت نشسته و هر حرکتی که برخلاف صلاح جامعه باشد را کنترل می کند. ایشان برای خودشان چیزی نمی خواهند اگر برخلاف مصالح اسلام و مسلمین عمل کنند و جایی که اقدامی به صلاح مردم نیست حرفی نزنند برخلاف رتبه ، مقام و جایگاه خودشان عمل کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به شانتاژهای خبری بی بی سی مبنی بر اینکه فردا صبح مقابل حزب اللهی ها و ولایتمداران جمعیتی جمع می شوند گفت: ملت ایران ، مرد و زن همه وجودشان شعله ولایت است و همه فدائیان حضرت زهرا و ولایتند. (این سخن صدیقی تکبیر جمعیت را به دنبال داشت).

وی با اشاره به اینکه ولایت محور حرکت ملت های مسلمان است افزود: اتحاد همبستگی ملت ایران تنها حول محور واحد ولایت امکانپذیر است.

حجت الاسلام صدیقی افزود: بعد از 8 سال دفاع مقدس ما درگیر جنگ های اقتصادی سیاسی فرهنگی با مستکبرین جهان هستیم. آنها از ما سیلی خورده اند و رژیم های قلابی و نامشروع خود را از طرف ملت ایران و رهبر ایران در مخاطره می بینند.

حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه ما در هنگام جنگ نمی توانیم دو فرمانده داشته باشیم گفت: اینکه فرمانده فرمانی بدهد و سربازی تعلل کند این سرباز در خطر است و خودش را ساقط می کند. هیچ جای عالم در رویارویی با دشمن دو فرمانده وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تنها امتیاز مکتب ائمه اطهار این است که اسلام را برای همه نسل ها و برای همه شرایط می دانند و محور حرکت مردم را مشخص می کند.

صدیقی با اشاره به توصیه های آیت الله بهجت به رهبر انقلاب گفت: آیت الله بهجت به رهبر انقلاب اعلام داشتند شما با موازین آشنائید به خاطر اینکه شما مرجع جامع الشرایط هستید لذا اگر در موضوعی به تشخیص رسیدند در اعلام تشخیص خودتان دریغ نکنید چرا که من تضمین می کنم تشخیص تو را و اولیا خدا از تو حمایت می کنند. (این اظهارات حمایت گسترده و تکبیر جمعیت حاضر در میدان منیریه را برانگیخت).

وی با اشاره به اینکه ما باید شبیه حضرت زهرا بشویم در حمایت از ولایت و نترسیدن از دشمنان گفت: ما مطمئنیم دولت ما وزرای ما کابینه ما و هلال احمری که در این اجتماع سهم عظیمی دارد معتقد به ولایت هستند و تحت فرمان حضرت آقا قرار دارند و خدمتگزار مردم هستند.

امام جمعه موقت تهران خطاب به احمدي‌نژاد گفت: آقاي رئيس جمهور شما مي‌گوييد با ولايت‌مداري خود، بيني دشمنان را به خاك مي‌ماليد اما براي ما حرف كافي نيست ما منتظر عمل هستيم.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه ما برای رئیس جمهور تبلیغ کردیم، ملت ایران برای او میدان داری کردند، هیئت های حضرت زهرا از ایشان حمایت کردند، احمدی نژاد هر چه دارد از این هیئت هایی دارد که اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه دارند گفت: خیلی ها تلاش می کنند تا رئیس جمهور ما را از ما جدا کنند. رئیس جمهور نیز در سخنان خودش تاکید داشته که این حسرت را بر دل دشمنان انقلاب و نظام می گذارد اما ما این سخنان را تنها ملاک نمی دانیم و منتظر عمل هستیم و از شما می خواهیم در اسرع وقت دل مردم را شاد کنید و دماغ مخالفان انقلاب را به خاک بمالید.

ه گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از مهر، وی تاکید کرد: رابطه رئیس جمهور و رهبری نه رابطه پدر و فرزندی بلکه رئیس جمهور رعیت و سرباز ولایت است و اطاعت از ولایت فقیه بر این علی الاطلاق واجب است. ملت ایران با این اعتماد شما را انتخاب کردند .

حجت الاسلام صدیقی افزود: من اطمینان دارم به همین زودی ما شاهد خواهیم بود دشمن ما سرش را پایین می آورد و مردم ما با اطمینان می گویند ما در انتخاب خود اشتباه نکردیم و همچنان رئیس جمهور زیر پرچم ولایت است و همراه با مومنین سخت کوشانه به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.
نظرات بینندگان