arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

به مناسبت دهه فجر؛ علی مطهری امشب در قم سخنرانی می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایلنا نوشت؛ علی مطهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امشب و در مراسمی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، در قم سخنرانی می کند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم، به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، از علی مطهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دعوت کرده است تا ساعت ۰۰: ۱۹ امشب (سه شنبه ۲۰بهمن ماه۹۴) در قم سخنرانی کند.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار بود سخنرانی علی مطهری در قم، در حسینیه شهداء خیابان صفائیه این شهر انجام شود، اما شب گذشته، یکی از سایت‌های طرفدار جبهه پایداری در گزارشی نوشت که ممکن است سخنان مطهری در قم، افرادی که این سایت آنها را امت حزب‌الله نام برده، ناراحت کند و از احتمال جنجال در این مراسم نوشت و حتی درخواست لغو مجوز این برنامه را داشت.

پس از این گزارش متولیان حسینیه شهدای قم، علیرغم هماهنگی‌های قبلی اعلام کردند نمی‌توانند حسینیه را در اختیار برنامه مذکور بگذارند و اظهار داشتند حسینیه به برنامه دیگری اختصاص داده شده است.

با وجود این شرایط، و طبق آخرین اخبار، قرار است سخنرانی علی مطهری، ساعت ۱۹:۰۰ امشب در مسجد حضرت علی اصغر (ع) شهر قم به آدرس قم - «نیروگاه» خیابان توحید - بلوار شاهد - نبش میدان امام حسین(ع) مسجد حضرت علی اصغر (ع) برگزار شود.

نظرات بینندگان