arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

حریق در کارگاه مبل سازی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از مهار آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در شهرک مرتضی گرد و نجات جان یک کارگر خبر داد.

به گزارش مهر، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه آتش سوزی گفت: ساعت ۲۲:۲۱ شب گذشته حادثه آتش سوزی یک کارگاه مبل سازی در شهرک مرتضی گرد به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت بود که آتش در طبقات همکف و اول آن کاملا شعله ور بود.

ملکی با بیان اینکه کارگاه در طبقه همکف این ساختمان قرار داشت گفت: در این کارگاه مقدار زیادی لوازم مبل سازی شامل ابر، اسفنج و پارچه و در طبقه اول مقدار زیادی تخته چوبی و لوازم ساخت کابینت چوبی وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه سه کارگر در این کارگاه حضور داشتند خاطرنشان کرد: دو کارگر تبعه افغان قبل از حضور آتش نشانان خود را از شعله های آتش نجات دادند اما یک کارگر افغان که از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود توسط آتش نشانان نجات یافته و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی یادآور شد: آتش نشانان به دلیل شدت حادثه، برای رفتن در میان شعله های آتش مجبوربه تخریب بخشی از دیوارهای ساختمان شدند.

وی افزود: آتش نشانان ساعت ۱:۴۷ بامداد موفق به مهار آتش و ایمن سازی محل حادثه شدند.

به گفته ملکی علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در حال بررسی است.

نظرات بینندگان