arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
دست"ما" در دست "ملت" است

بیمه "ما" همپای ملت در جای جای مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 22 بهمن روز تجلی وحدت و همدلی و نماد قیام ملت سربلند ایران اسلامی علیه ظلم و استبداد شاهنشاهی است. یکبار دیگر نخستین شعار ملت شجاع و آگاه ایران که همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است را هم‌دل و هم‌صدا به صدا در آوردیم و خداوند بزرگ را به سبب نعمت استقلال، آزادی و حاکمیت اراده ملت شکر می‌گوییم.

به گزارش اقتصاد ملی، در آستانه سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ بیمه "ما" همپای ملت در جای جای مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور گسترده داشت. بطوریکه در تمام غرفه های حاضر در مسیر راهپیمایی با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

به بهانه حضور فعال درمسیرهای راهپیمایی و استقبال بی نظیر مردم از این بیمه سعی کردیم نگاهی به صنعت بیمه در کشور و نقش بیمه "ما" در گستره ملی و بین المللی بیندازیم که از نظرتان می گذرد: بی شک زندگی در جامعه نوین و در محیط بسیار پویای امروزی بدون داشتن پوشش های بیمه ای کافی و مناسب همچون گام زدن با چشم های بسته در محیطی ناامن و پرتلاطم و تاریک است.

در واقع، امروزه یکی از مظاهر پیشرفت جوامع بشری مدیون وجود صنعتی به نام صنعت بیمه است که نوعی تجلی روح تعاون و همکاری بین افراد یک جامعه می‌باشد. جبران آثار مالی خسارت‌ها به موثرترین وجه، به‌صورتی که زیان دیده در شرایط بلافصل قبل از وقوع حوادث و خطرات بیمه شده قرار گیرد از وظایف اصلی این رشته از صنعت به‌شمار می‌رود. ضمن اینکه در این فرآیند این صنعت در حفظ ثروت ملی، ایجاد تضمین برای سرمایه‌گذاری‌های جدید، و توسعه سرمایه‌گذاری، ایجاد اعتبار، موازنه ارزی و به‌خصوص افزایش سطح رفاه عمومی جامعه نقشی انکارناپذیر دارد.

بنابراین، بیمه و اقتصاد لازم و ملزوم یکدیگر و دو کفه ترازو در مناسبات اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند. زیرا از یک طرف رفاه اقتصادی و توان مناسب خرید جامعه، موجب توجه و روی ‌آوری مردم برای تهیه پوشش‌های مناسب بیمه‌ای و افزایش سهم بیمه در سبد هزینه خانواده‌ها می‌گردد.
در این بین یکی از بیمه های فعال در این زمینه بیمه " ما" است.

نگاهی به نشان های افتخار کسب شده توسط بیمه "ما" طی سالهای گذشته نشان از اهمیت و نقش آن در پوشش سلامتی و تامین کننده امنیت مالی بیمه شدگان است که به عنوان یکی از بیمه گذاران موفق در کشور، در سطح ملی و بین المللی عمل کرده است.

کسب رتبه اول در نرخ رشد حق بیمه تولید، کسب گواهینامه بین المللی کیفیت، دریافت نشان حمایت ملی از نخستین جشنواره اعطای جایزه نشان ملی، کسب نشان نوآوری در مدیریت روابط عمومی و گواهینامه بین المللی، قرار گرفتن در عالیترین سطح توانگری در بین بیمه های دیگر در کشور، ...حضور گسترده در نمایشگاههای بین المللی بانک، بیمه و بورس، همچنین در نمایشگاههای بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ، پرداخت بیش از 9 میلیارد خسارت نشان از مشتری مداری و حضور فعالانه بیمه "ما" در راس بیمه گذاران موفق کشور است.
نظرات بینندگان