arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

وزارت بهداشت: صحت خبر بيمار ديابتي را بررسی می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: مدير كل نظارت بر درمان وزارت بهداشت گفت: صحت خبر بيمار ديابتي محروم از درمان در اروميه و استعمال مواد مخدر توسط يك دختر بستري در يكي از بيمارستانها را بررسي مي‌كنيم.

سجاد رضوي درباره صحت خبر يك بيمار ديابتي در اروميه كه يك پيرمرد بي خانمان است و يك پاي خود را از دست داده و پاي ديگر وي در آستانه قطع شدن است و از دريافت خدمات درماني محروم مانده است و در يكي از سايت‌ها منتشر شده است توضيح داد: متأسفانه از اين خبر اطلاعي نداريم و نمي‌توانم صحت و سقم آن را تأييد كنم اما مسئولان وزارت بهداشت اين موضوع را پيگيري مي‌كنند.

وي درباره ويدئويي كه در يكي از سايت‌هاي اينترنتي منتشر شده و طي آن نشان مي‌دهد كه يك دختر خردسال بستري شده، در بيمارستان مواد مخدر مصرف مي‌كند نيز گفت: در اين مورد نيز اطلاعي نداريم و حتماً هر دو مورد را در وزارت بهداشت بررسي مي‌كنيم و نتايج بررسي را در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌دهيم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
0
0
نمیخواد بررسی کنید اگه کار استکبار جهانی نباشه حتما ی توطئه ای در کاره تا دولت رو خراب کنن البته همه اینا به این شرطه که اون عکس و خبر دروغ از اب درنیاد -به خدا ادم دیوونه میشه اینقدر با این تکذیب کردنهاشون به شعور مردم توهین میکنند -بابا ازما خحالت نمی کشید خدا رو چی کار میکنید ؟
نظرات بینندگان