arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

مظلومی: استقلال را با پرسپولیس مقایسه نکنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه چرا این تیم مثل پرسپولیس بازی نمی کند، گفت: ما را با پرسپولیس مقایسه نکنید. فوتبال ما نتیجه‌گرا شده است و ما هم بدنبال کسب امتیاز و قهرمانی هستیم.

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل نفت تهران گفت: من متاسفم که نفت در پلی‌آف حذف شد و نتوانست به لیگ قهرمانان راه یابد. این تیم خوب بازی کرد ولی غفلت کرد و از این بابت ناراحت هستم.

وی افزود: این تیم کادر استقلالی دارد و منصوریان خودش از بزرگان استقلال است. شناخت لازم را از این تیم داریم. آنها تیم تاکتیکی هستند و با برنامه بازی می کنند. ما هم تمرینات خوبی انجام دادیم و روی نقاط ضعف حریف کار کردیم. تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد و مسلما باید هجومی بازی کنیم تا ۳ امتیاز کسب کنیم.

وی درباره اینکه آیا بازی با نفت رایگان خواهد شد، بیان کرد: در این بازی چون نفت میزبان است نمی توانیم رایگان اعلام کنیم ولی تقاضا کردیم که در دیدار روز جمعه مقابل گسترش فولاد بتوانیم طبقه دوم ورزشگاه را رایگان اعلام کنیم تا هواداران بیشتری بیایند. البته امیدوارم که فردا هم هواداران بیایند.

سرمربی استقلال درباره حضور تماشاگران تاکید کرد: بدون تماشاگر فوتبال جذابی نداریم و انگیزه ها با حضور تماشاگر بالا می رود. باشگاه‌ها شرایط خوبی را مطرح کرده اند و امیدوارم تماشاگر به استادیوم ها بازگردد.

مظلومی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که آیا شایعه استعفای شما صحت دارد، گفت: این مسئله شایعه است. من اصلا حرفی از استعفا نزدم و نمی دانم این صحبت از کجا آمده است. با تمام قدرت کار خودم را ادامه می دهم و چیزی را از دست نداده ایم. ما دو بازی بدون کیفیت داشتیم ولی جزو مدعیان قهرمانی هستیم و با تمام قدرت تلاش می کنیم که به نتایج لازم برسیم.

وی درباره اینکه آیا رایگان شدن بازی‌ها مثل کاری که پرسپولیس انجام داده است، راه حل خوبی برای بازگرداندن تماشاچی است، گفت: این یکی از راه حل ها است. البته تیم ها را با هم مقایسه نکنید. هر تیم شرایط خاص خودش را دارد. ما راه خودمان را ارایه می دهیم. می دانیم که هفته گذشته فوتبال خوبی ارایه نکردیم و کادر فنی و بازیکنان هم از این قضیه ناراحت هستند. البته فوتبال ما نتیجه گرا هستند و همه می خواهند خودشان را در بالای جدول حفظ کنند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چرا پیشکسوتان استقلال مثل آنچه که پرسپولیسی ها از طارمی حمایت می کنند از شهباززاده حمایت نکرده اند، عنوان کرد: نمی توان شهباززاده را با بازیکنی مقایسه کرد. او مهاجم خوبی است و گل های حساسی می زند. من با طارمی کاری ندارم و او فوروارد خوبی است ولی مطمئن باشید که شهباززاده به روند خوب خود باز می گردد. او بخاطر دعوت نشدن به تیم ملی روحیه خود را از دست داد.

وی در خصوص بازگشت برهانی به ترکیب استقلال گفت: آرش یک بیماری داشت که خوب شده است و از پیشکسوتان تیم ما است. او وقتی در ترکیب نیست هم از تیم حمایت می کند. ما تیمی هستیم که هم بازیکنان جوان داریم و هم بازیکنان باتجربه داریم. شاید او فردا فکیس بازی کند. در هر حال مهاجمان ما به هم نزدیک هستند.

مظلومی درباره وضعیت مصدومان استقلال عنوان کرد: یکی از مصدومان ما رمضانی است که متاسفانه دچار کشیدگی عضله شده است. خسرو حیدری هم از هفته  آینده به جمع ما اضافه می شود.

سرمربی استقلال درباره استعفای کی روش یادآور شد: من درباره بازی صحبت می کنم و انشاالله کی روش می ماند. تعامل خوبی بین فدراسیون با وی انجام گرفته و امیدورام شرایط برای وی مهیا شود و به کار خود ادامه دهد.

از سرمربی استقلال پرسیده شد که به نظر شما رایگان شدن بازیها به لحاظ اقتصادی به باشگاه‌ها ضربه نمی زند، که وی پاسخ داد: در فوتبال اروپا بلیت ها از اول فصل فروخته می شود و باشگاه‌ها روی پولی که جمع می شود سرمایه گذاری می کنند. ولی وقتی برای جوان های ما پرداخت ۵ هزار تومان هم سخت است باید باشگاه‌ها به آنها کمک کنند. الان هواداران نسبت به قبل بیشتر شده اند و در شهرستان ها هم از رایگان شدن استقبال شده است.

مظلومی در خصوص اینکه نزدیک شدن پرسپولیس به صدر جدول قهرمانی این تیم را به مخاطره نمی اندازد بیان کرد: هدف ما قهرمانی است و برای قهرمان شدن در لیگ برتر و جام حذفی تلاش خواهیم کرد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان