arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

تکذیب یک ادعا درباره دیدار سید حسن خمینی و آیت الله یزدی

برای حفظ آرامش و وحدت و ضرورت مشارکت حداکثری مردم درپای صندوق های اخذ رای فعلا بنای کنار زدن پرده ها را نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی ادعای یک سایت خبری و یک کانال تلگرامی در مورد جزییات دیدار یادگار گرامی امام راحل و آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری، یکی از نزدیکان بیت امام این مطلب را خلاف واقع و از ریشه دروغ دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رساتی و خبری جماران، يكى از نزديكان به بيت امام گفت : یکی از سایت های خبری كه چند روز پيش خبر از تير خلاص به يادگار و بيت امام داده بود ، در خبرى كاملا دروغ از محتواى جلسه محرمانه ايت الله يزدى و يادگار امام خبر داد. اين سايت در حالى از درخواست والتماس يادگار امام و سخنان حضرت آيت الله يزدى پرده برداشت، كه هيچ كسى در آن جلسه حضور نداشته است.

وی افزود: اينكه منبع اين سايت چه بوده بايد در جاى خود مورد بررسى قرار گيرد ولى لازم است در اينجا به اطلاع مردم شريف ايران برسانيم مضمون خود ساخته اين خبر از ريشه دروغ است و کم نیست دروغها و تهمتهائی که دراین ایام مدعیان دروغین و افراد و سایت هائی که به خاطر منافع و مطامع خود و ایجاد مانع بین مردم و صاحبان اصلی انقلاب و فرزندان معنوی و فکری اندیشه معمار بزرگ انقلاب علی الظاهر برای رضای خدا منتشر نموده اند.

این منبع نزدیک به بیت امام گفت: اگر لازم باشد و حضرت آيت الله يزدى مصلحت بدانند محتواى ان جلسه و آنچه پس از آن واقع شده مى تواند بسيارى از نقاط ابهام موجود در  پرونده بررسى صلاحيت علمى يادگار امام را بگشايد.

وي با اشاره به حفظ آرامش و وحدت وضرورت مشارکت حداکثری مردم درپای صندوق های اخذرای، گفت: فعلا بنای کنارزدن پرده ها را نداریم وقطعا در فرصت مقتضی با مردم درمیان خواهیم گذاشت.
نظرات بینندگان