arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

سردار اشتری: نباید بگذاریم فضای داخل کشور ملتهب شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میزان: فرمانده نیروی انتظامی گفت: قوه قضائیه و نیروی انتظامی به مثابه دو بال هستند که هدف اصلی آنها برقراری عدالت است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در جلسه شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب تهران که عصر روز گذشته (یکشنبه 25 بهمن) برگزار شد، با بیان اینکه قوه قضائیه و نیروی انتظامی به مثابه دو بال هستند که هدف اصلی آنها برقراری عدالت است، اظهار داشت: اگر قوه قضائیه و نیروی انتظامی بر اساس شرح وظایف و اختیاراتی که دارند ماموریت‌هایشان را به درستی انجام دهند، حتما کاهش جرایم را خواهیم دید.

وی افزود: در هر حادثه ای که پیش می آید باید دادستانی در درجه اول از آن مطلع شود، زیرا این امر باعث رسیدگی بهتر ما به پرونده ها خواهد شد.

سردار اشتری همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر در 600 کلانتری سراسر کشور دفتر مشاوره بر پا کرده ایم، گفت: امسال یک سوم پرونده ها در خود کلانتری و با بهره گیری از دفاتر مشاوره بسته شد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: اراذل و اوباش را به سه گروه دسته یک، دسته دو و دسته سه تقسیم کرده ایم که دسته اول را خوب کنترل کرده ایم.

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه کشف حجاب در خودرو با کمک دادستانی تا حدود زیادی کنترل شد، تاکید کرد: متاسفانه اکنون شاهدیم جوانی که سنی ندارد ماشین یک میلیاردی سوار می‌شود و وقتی پلیس به سبب انجام تخلف می خواهد او را جریمه کند، آن جوان ده میلیون پول درمی آورد و می‌گوید چقدر می شود. 

وی همچنین با بیان اینکه در انتخابات پیش رو نباید بگذاریم دشمن و ضدانقلاب خارج نشین و ایادی داخلی آنها، فضای آرام کشور را تبدیل به التهاب کنند عنوان کرد: ما نمی گذاریم انتخاباتی که باعث عزت و سربلندی کشور است تبدیل به فرصتی برای افرادی شود که به دنبال تضعیف ارکان نظام هستند.

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه اتخاذ تصمیمات تنش زا و چالش برانگیز در صورت امکان باید به زمان بعد از انتخابات موکول شود اظهار کرد: تجمعات و فراخوان ها در سطح کشور زیاد شده و این روند افزایشی در برخی از استانها به 40 درصد رسیده است.

نظرات بینندگان