arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
توسط بیمه "ما" صورت گرفت؛

برگزاری اولین جشنواره برترین بیمه‌گذاران باشگاه مشتریان در صنعت بیمه

شرکت بیمه "ما" اولین جشنواره برترین بیمه گذاران باشگاه مشتریان در صنعت بیمه را برگزار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به گزارش صباایران به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"،مهندس مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما " ضمن تقدیر از دست اندر کاران راه اندازی باشگاه مشتریان در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: بیمه "ما " با راه اندازی باشگاه مشتریان به صورت عملیاتی توانسته است در راستای برقراری تعامل مناسب با بیمه گذاران و مشارکت دادن آنها در انتخاب بیمه نامه اقدام موثری در جلب نظر مشتریان انجام دهد.این شرکت به عنوان یکی از زیر مجموعه های بانک ملت ، در صدد راه اندازی سیستم بازاریابی مستقیم از طریق فضای مجازی است. وی در ادامه با اشاره به آنکه نیروی انسانی بیمه "ما" از افتخارات این شرکت است افزود: به خردجمعی و مدیریت مشارکتی بسیار اعتقاد دارم و بر اساس همین اعتقاد نیز برای اولین بار در صنعت بیمه باشگاه مشتریان که یکی از اصول و زیر ساخت های بازاریابی مستقیم و آنلاین است در بیمه "ما" راه اندازی شده است.  مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" با اشاره به آنکه باید مشتریان هر شرکت بیمه بر اساس میزان وفاداری طبقه بندی شوند گفت: با ایجاد بازاریابی مستقیم و آنلاین، تلاش کنیم تا مشتری به راحتی بتواند در فضای مجازی بیمه نامه های مورد نیاز خودش را انتخاب و خریداری نماید زیرا بیمه گری در دنیای امروز و در کشورهای پیشرفته به این سمت حرکت کرده است.  در بخش دیگری از این مراسم راد سعید، مدیرمشتریان حقوقی و بازاریابی شرکت بیمه "ما" در توضیح فعالیت باشگاه مشتریان گفت: در باشگاه مشتریان، بیمه گذاران بر حسب شاخص های خاصی ارزیابی، شناسایی و دسته بندی شده اند و پس از رتبه بندی مشتریان به سه گروه طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم می شوند. وی خاطر نشان کرد: هرکدام از دسته های مشتریان به 3 قسمت تک ستاره ، دو ستاره و سه ستاره تفکیک می شوند و برای هر کدام از این دسته ها تخفیفات و امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است.  همچنین امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه "ما" در خصوص مشتری مداری گفت: شعار "مشتری ولی نعمت ماست" تنها در سخن نباید باشد و به دنبال راه های عملی برای نهادینه سازی این امر باشیم. هدف از راه اندازی این باشگاه این است که ارتباطمان را با بیمه گذار به بهترین وجه حفظ کنیم.  وی در ادامه افزود: سیستم امتیاز دهی مشتریان بر پایه میزان وفاداری بیمه گذاران است و بر همین مبنا باید تلاش کنیم تا وفاداری را در مشتریان خود افزایش دهیم.  گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور معاونین ، مدیران ارشد، مشاورین و تعدادی از مشتریان برگزیده بیمه "ما "برگزار شد از میان 50 مشتری برتر باشگاه مشتریان بیمه" ما"5 نفر از طریق قرعه کشی انتخاب شده و با اهدا جوایز و تندیس جشنواره توسط مجید صفدری مدیر عامل این شرکت از آنان قدر دانی به عمل آمد.همچنین مشتریان برگزیده حاضر در این مراسم نیز ضمن اعلام نظرات و مشکلات خود در خصوص نیازهای بیمه ای مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.  همچنین از سه تن از کارکنان برگزیده بیمه "ما" فاطمه باطنی، حمید طهماسبی فرد وزهرا تقویکه نقشی موثر در راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه "ما" داشتند قدردانی به عمل آمد.

به گزارش صباایران به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"،مهندس مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما " ضمن تقدیر از دست اندر کاران راه اندازی باشگاه مشتریان در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: بیمه "ما " با راه اندازی باشگاه مشتریان به صورت عملیاتی توانسته است در راستای برقراری تعامل مناسب با بیمه گذاران و مشارکت دادن آنها در انتخاب بیمه نامه اقدام موثری در جلب نظر مشتریان انجام دهد.این شرکت به عنوان یکی از زیر مجموعه های بانک ملت ، در صدد راه اندازی سیستم بازاریابی مستقیم از طریق فضای مجازی است.
وی در ادامه با اشاره به آنکه نیروی انسانی بیمه "ما" از افتخارات این شرکت است افزود: به خردجمعی و مدیریت مشارکتی بسیار اعتقاد دارم و بر اساس همین اعتقاد نیز برای اولین بار در صنعت بیمه باشگاه مشتریان که یکی از اصول و زیر ساخت های بازاریابی مستقیم و آنلاین است در بیمه "ما" راه اندازی شده است.

مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" با اشاره به آنکه باید مشتریان هر شرکت بیمه بر اساس میزان وفاداری طبقه بندی شوند گفت: با ایجاد بازاریابی مستقیم و آنلاین، تلاش کنیم تا مشتری به راحتی بتواند در فضای مجازی بیمه نامه های مورد نیاز خودش را انتخاب و خریداری نماید زیرا بیمه گری در دنیای امروز و در کشورهای پیشرفته به این سمت حرکت کرده است.

در بخش دیگری از این مراسم راد سعید، مدیرمشتریان حقوقی و بازاریابی شرکت بیمه "ما" در توضیح فعالیت باشگاه مشتریان گفت: در باشگاه مشتریان، بیمه گذاران بر حسب شاخص های خاصی ارزیابی، شناسایی و دسته بندی شده اند و پس از رتبه بندی مشتریان به سه گروه طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم می شوند.
وی خاطر نشان کرد: هرکدام از دسته های مشتریان به 3 قسمت تک ستاره ، دو ستاره و سه ستاره تفکیک می شوند و برای هر کدام از این دسته ها تخفیفات و امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

همچنین امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه "ما" در خصوص مشتری مداری گفت: شعار "مشتری ولی نعمت ماست" تنها در سخن نباید باشد و به دنبال راه های عملی برای نهادینه سازی این امر باشیم. هدف از راه اندازی این باشگاه این است که ارتباطمان را با بیمه گذار به بهترین وجه حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: سیستم امتیاز دهی مشتریان بر پایه میزان وفاداری بیمه گذاران است و بر همین مبنا باید تلاش کنیم تا وفاداری را در مشتریان خود افزایش دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور معاونین ، مدیران ارشد، مشاورین و تعدادی از مشتریان برگزیده بیمه "ما "برگزار شد از میان 50 مشتری برتر باشگاه مشتریان بیمه" ما"5 نفر از طریق قرعه کشی انتخاب شده و با اهدا جوایز و تندیس جشنواره توسط مجید صفدری مدیر عامل این شرکت از آنان قدر دانی به عمل آمد.همچنین مشتریان برگزیده حاضر در این مراسم نیز ضمن اعلام نظرات و مشکلات خود در خصوص نیازهای بیمه ای مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

همچنین از سه تن از کارکنان برگزیده بیمه "ما" فاطمه باطنی، حمید طهماسبی فرد وزهرا تقویکه نقشی موثر در راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه "ما" داشتند قدردانی به عمل آمد.




نظرات بینندگان