arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

ولایتی: انتخابات خبرگان تعیین کننده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وحدت اصولگرایان در آستانه انتخابات خوب است و همه باید حول یک محور قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه تاریخی کهن و معاصر ایران و دانشنامه فرهنگ تمدن اسلامی که در حوزه هنری برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که ارزیابی شما از وحدت اصولگرایان چیست؟ افزود: به نظر می‌رسد اتحاد و وحدت رمز موفقیت است و باید از تفرقه جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: همه دنیا نگاه می‌کنند که ببینند در ایران چه خبر است، برای این که ایران پیش‌تاز کشورهای جهان سوم در جهان اسلام است و در حقیقت هسته مرکزی یک قطب جدید در حال رشد است.

ولایتی گفت:‌ هر تحولی در ایران مورد توجه دنیای معاصر ماست از جمله انتخابات البته هر دو انتخابات پیش‌رو به خصوص انتخابات خبرگان تعیین کننده است و همه منتظرند ببینند که چه اتفاقاتی در انتخابات می‌افتد.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن افزود: راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم با گرایشات مختلف سیاسی به حفظ انقلابی که متعلق به مردم است معتقد هستند و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند بالاترین نمایش را از حضور اکثریتی نشان دهند و هرکسی که شورای نگهبان تایید کرده است، اگر انتخاب شود، مورد تایید ماست.

نظرات بینندگان