arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

حضور جوان‌ترین بانوی خلبان ایران در برنامه «چند درجه؟»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مستند گزارشی جوان‌ترین بانوی خلبان آرسی ایران در برنامه «چند درجه؟» پخش می‌شود.
حضور جوان‌ترین بانوی خلبان ایران در برنامه «چند درجه»

به گزارش انتخاب، ساسان گلستانه کارگردان برنامه «چند درجه» در خصوص طراحی آیتم‌های برنامه گفت: طراحی آیتم‌های برنامه به شکل استودیویی و پلی‌بک است که پلی‌بک ما به صورت مستندهای گزارشی از قبل ضبط و تهیه‌ شدند. این آیتم با توجه به موضوع در فواصل برنامه پخش می‌شود و در استودیو افراد و اشخاصی حضور دارند که ما در پلی‌بک با فعالیت‌های آن‌ها آشنا می‌شویم. 
 
وی در ادامه افزود: سوژه‌های برنامه کارشناسی و معرفی شده است. موارد کلی آن را استخراج کردیم و در نهایت تصاویر تهیه‌ شده در فواصل برنامه پخش می‌شود. 
 
گلستانه ضمن تاکید بر این که حضور زنان نسبت به مردان کمرنگ‌تر شده عنوان کرد: در قسمت پرنده‌های کنترل از راه دور جوان‌ترین بانوی خلبان آرسی ایران را داریم که مستند گزارشی از آن در برنامه پخش می‌شود. 
 
وی افزود: این برنامه در 60 قسمت آماده می‌شود که در حال حاضر 30 قسمت آن ضبط شده و 30 قسمت باقی مانده در حال ضبط است که هدف برنامه معرفی این ورزش‌ها و مشاغل و زمینه‌سازی برای گرایش جوانان به آنها است. 
 
گلستانه در خصوص ارتباط مخاطبان با برنامه گفت: مخاطبان این برنامه می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را از طریق شماره پیامک یا سایت شبکه با ما در میان بگذارند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای طراحی آیتم‌های مناسب به فکر تغییر دکور و ساخت استودیویی هستیم. 
نظرات بینندگان