arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

واحد مرکزی خبر: قدرداني جوانان سوري از مواضع ايران و ونزوئلا در حمايت از سوريه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر نوشت:

گروهی از جوانان سوری در قدردانی از مواضع حمایتی تهران و کاراکاس از دمشق در برابر توطئه های خارجی ، در مقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا تجمع کردند .

جوانان سوری با در دست داشتن پرچم های ایران ، سوریه و حزب الله، در قدردانی از سیاست های جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از مقاومت، عدالت و مردم مظلوم در فلسطین شعار دادند . زنده باد خمینی، زنده باد خامنه ای، زنده باد احمدی نژاد و زنده باد بشار اسد و نیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از جمله شعارهای جوانان سوری در این تجمع بود .

تجمع کنندگان همچنین از حق جمهوری اسلامی ایران در برخورداری از فناروی صلح آمیز هسته ای حمایت کردند . جوانان سوری در ادامه تجمع خود دربرابر مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران برهم پیمانی ناگسستنی دولتها و ملتهای ایران و سوریه تاکید کردند و یادآور شدند توطئه های دشمن نمی تواند این هم پیمانی ابدی را متلاش کند. برپایه این گزارش ، سفیر کشورمان در سوریه نیز با حضور در جمع جوانان سوری، از ابتکار عمل آنان تشکر کرد و گفت، ایران را پرچمدار خط مقاومت در منطقه است و تهران برای برای تحقق کرامت و عزت مردم منطقه از هیج اقدامی دریغ نخواهد کرد .

بر پایه این گزارش ، جوانان سوری پس از تجمع در برابر سفارت کشورمان ، در مقابل سفارت ونزوئلا تجمع کردند . سفیر ونزوئلا در دمشق در سخنانی کوتاه در جمع تجمع کنندگان ، با اشاره به پیامدهای سیاست اشغالگرانه آمریکا در عراق ، افغانستان و فلسطین گفت مردم هشیار سوریه اجازه نخواهند داد که آمریکایی ها توطئه ایجاد ناامنی و هرج و مرج را در کشورشان عملی کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
0
7
جدا واقعا جوانان سوری بودن؟؟؟حالا یکی نیست به خبرگزاری واحد مرکزی خبر بگه چرا اون جمعیت ملیونی تظاهر کننده نمیبینین اون چنتا ادم که اومدن جلو سفارت خونه ها شدن کل جوانان سوری....من که دعا میکنم رژِیم دیکتاتوری بشاراسد سقوط کنه
ببم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
1
1
قربان جوانهای سوری . انرژی هسته ای حق مسلم ماست .
اینها چرا در محکومیت فتنه در کشورشان شعار ندادند.
نظرات بینندگان