arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

روایت عارف از ائتلاف با حامیان دولت

سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان گفت: حضور مردم مقدمه تشکیل مجلس امید است و‌ نشان دهید کاندیداهای مورد علاقه و‌ منتخب شما کسانی هستند که دغدغه کشور دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"محمدرضا عارف" سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان در گردهمایی این حزب و حامیان دولت ضمن ایراد سخنرانی و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: شعار ما امید و آرامش است و‌ به عنوان یک اصلاح طلب کوچک خواهش می کنم رعایت این شعار را بکنید چرا که رمز موفقیت کشور ما ارامش است

به گزارش «انتخاب»، وی ادامه داد: خواسته شما ابتدا ائتلاف بود و امروز خواسته ما از شما حضور است و‌ بدانید حضور شما تعالی بخش کشور و مقدمه به فرجام رسیدن برجام های دیگر و تشکیل مجلسی است که در راس امور بوده و پاسخ گوی مطالبات شما جوانان و همه مردم است.

عارف تصریح کرد: حضور مردم مقدمه تشکیل مجلس امید است و‌ نشان دهید کاندیداهای مورد علاقه و‌ منتخب شما کسانی هستند که دغدغه کشور دارند.

وی با اشاره به روند تشکیل ائتلاف گفت: پیام شما را در خرداد 92 مبنی بر ائتلاف را شنیدیم و‌ پس از آن مطالبه ائتلاف بزرگ را داشتید و ما صدای شما را شنیدیم و با توجه به ضرورت رسیدن به وحدت در جریان اصلاحات خوشبختانه تشکیل شورای عالی اصلاح طلب همه نخبگان را زیر چتر خود قرارداد، راهبردهای این وحدت نیز حضور حداکثری مردم بود و رقابت با رقیب را با توجه به همه چارچوب های نظام را در دستورکار قرار دادیم.

سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان افزود: ائتلاف با حامیان دولت را به طور جدی پیگیری کردیم و گام اول را با موفقیت پشت سرگذاشتیم و این راه باید ادامه پیدا می کرد و گام دوم در دستور کار قرار گرفت، پیروزی در اسفند ۹۴ با ائتلاف حامیان دولت انجام دادیم و به صورت اجماعی به لیست سی نفره ای رسیدیم و به اینکه سرلیست این لیست هستم و ۱۶ نفر از ایثار گران و هشت نفر از بانوان برجسه در آن حضور دارند افتخار می کنم.

وی اضافه کرد: شما می دانید دولت در چه شرایطی روی کار امد و‌ میزان بدهی دولت معادل با عملکرد عمرانی بیست سال یک دولت و شعار ما امید ارامش و رونق اقتصادی است و‌خط قرمز ما اطرافیان ما نیستند افتخار ما این است که حتی یک مدیر ارشد ما به دلیل اختلاس محکوم نشد.

عارف ادامه داد: شعار ما ارامش است و‌ وعده ما جمعه هفت اسفندماه برای خلق حماسه حضور و از مردم ایران می خوام که این جمعه به سفر نروند و اگر بخواهید تفکر اصلاحات پیروز شود باید روز جمعه بر سر صندوق های رای حاضر شوید.
برچسب ها: مجلس امید ، حضور مردم
نظرات بینندگان