arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰

محرابيان : بر سر پيمان خود با رئيس جمهور ايستاده ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محرابیان در جمع معاونان و مدیران وزارت صنایع و معادن تاکید کرد: همه باید رئیس جمهور و دولت را در ماموریت های مهمی که پیش رو دارد کمک کنیم.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی وزارت صنایع ومعادن ، علی اکبر محرابیان، با بیان این که دولت احمدی نژاد ، دولت یار است و هر چه از دوست رسد نیکو است ، گفت : نباید دولت را در شرایط حساس منطقه و جهان تنها بگذاریم و درگیر مسایل حاشیه ای کنیم و همه باید کمک کنیم تا طرح هایی نظیر ادغام به بهترین وجه ممکن اجرا شود.

محرابیان خطاب به مدیران صنعت و معدن با بیان این که ما سرباز نظام و هم پیمان رئیس جمهور برای خدمت به مردم هستیم و جایگاه و پست و مقام در قبال نیت و پیمانی که با احمدی نژاد بسته ایم ، ارزشی ندارد گفت: برای اعتلای کشور و تحقق اهداف رئیس جمهوری و دولت خود را سرباز میدانم و فرمان رئیس جمهور را با تمام توان اجرا خواهم کرد.

محرابیان با اشاره به این که یقین دارم نظر رئیس جمهوری حمایت از تولید و صنعت و معدن است ، از مدیران ارشد صنعت و معدن خواست برای جبران خلاء های ناشی از ادغام دو وزارتخانه از این پس تلاش مضاعف داشته باشند و اجازه ندهند حرف های حاشیه ای انگیزه آنان را در تلاش و کوشش آنان برای افزایش تولید سست کند. وی افزود : ادغام به نفع کشور و دو وزارتخانه است و اطمینان دارم رئیس جمهور در این ادغام اهتمام ویژه به بخش تولید و صنعت و معدن داشته و خواهد داشت.

محرابیان گفت : با ادغام هیچ تغییری در سیاست های کلان وزارت صنایع و معادن ایجاد نمی شود و بنده هر کجا باشم سرباز کوچک صنعت و معدن باقی خواهم ماند و برای اعتلای تولید تلاش خواهم کرد. به گفته وی، سیاست های وزارت صنایع و معادن تابعی از سیاست های کلان کشور است و همه مدیران باید تلاش کنند برنامه های مصوب و سیاست های دولت با شتاب بیشتری در صنعت و معدن عملیاتی شود. محرابیان اظهارداشت : موفقیت کشور مدیون تلاش بدنه کارشناسی وزارت صنایع و معادن است و اطمینان دارم مدیران صنعت و معدن با درایت و تلاشی که دارند اهداف دولت در طرح ادغام را با قوت عملیاتی خواهند کرد .

محرابیان از همه مدیران صنعت و معدن خواست با مدیران مجری طرح ادغام نهایت همکاری را داشته باشند که این به نفع صنعت و معدن است. وی گفت: رئیس جمهور مدیری ولایتمدار ، پر تلاش و خستگی ناپذیر است و در دوره مدیریت وی دستاورد های بزرگ داخلی و خارجی داشته ایم که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران بی نظیر است لذا برای توفیقات بیشتر دولت تا توان دارم رئیس جمهور را در ماموریت های عظیمی که بعهده دارد کمک خواهم کرد.

محرابیان افزود: در جمهوری اسلامی ایران پایانی برای کار نداریم بلکه جابجایی مسئولیت و کار مطرح است و افراد برای تحقق بهتر اهداف دولت از یک سنگر به سنگر دیگری می روند و بقیه مسایلی که مطرح می شود حاشیه سازی است که نباید به آن توجه کرد.
نظرات بینندگان