arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

آغاز ارسال برگه های اخذ رای برای تمامی حوزه ها

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت : هم اکنون در حوزه انتخابیه آمل 12 نامزد ، بابل 27 ، بهشهر 15 ، تنکابن 17 ، ساری 23 ، قائمشهر 26 ، نور 9 ، نوشهر 15 و بابلسر 14 نامزد در عرصه رقابت حضور دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علیرضا یونسی رستمی افزود : تاکنون 27 نامزد مجلس شورای اسلامی در این استان از ادامه حضور در عرصه رقابت انتخاباتی انصراف دادند.

به گزارش «انتخاب»، رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت : هم اکنون در حوزه انتخابیه آمل 12 نامزد ، بابل 27 ، بهشهر 15 ، تنکابن 17 ، ساری 23 ، قائمشهر 26 ، نور 9 ، نوشهر 15 و بابلسر 14 نامزد در عرصه رقابت حضور دارند.

وی تعداد نامزدهای خبرگان رهبری در این استان را هم هفت نفر اعلام کرد و گفت که تنها یک نفر از نامزدهای تائید صلاحیت شده در همان روزهای نخست تبلیغات انتخاباتی انصراف داد و بقیه در عرصه حضور دارند .

یونسی نام نامزدی را که انصراف داد ، الله وردی مقدسی فر ذکر کرد.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت : برای انتخابات هفتم اسفند ماه در مازندران سه هزار و 45 شبعه اخذ رای پیش بینی شد و 50 هزار نفر هم کارهای اجرایی ، امنیتی ، حفاظتی و نظارتی انتخابات را بر عهده دارند.

یونسی از آغاز ارسال برگه های اخذ رای به میزان نیاز برای حوزه های انتخابیه استان خبر داد و افزود که تا فردا تمامی حوزه ها تعرفه ها را دریافت خواهند کرد.
منبع: ایلنا
برچسب ها: برگه رأی ، حوزه ها
نظرات بینندگان