arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

بهروز نعمتی: صداوسیما پشت جریان تندرو قرار گرفته‌است

اگر به دنبال مجلس هستیدکه امید، آرامش، ورونق اقتصادی را به همراه بیاورد باید جهاد کنید چرا که امروز ارگانهای مختلف از صداوسیما تا نهادهای خاص پشت سر عده ای تندرو قرار گرفتند و این درحالی است که رای اصلاح طلبان و طیف ائتلافی رای مردمی است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا نوشت: بهروز نعمتی در همایش هفته مهندس که به همت کارگروه مهندسان ائتلاف اصلاح‌طلبان برگزار شد، اظهار داشت: هیچ‌گاه اعتقاد نداشتیم که باید مجلس انحصارگر و انحصارطلب باشد و معتقدیم انحصارطلبی کشور رابه ورطه نابودی می‌کشاند.

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: انحصارطلبان در طول ۸ سال دولت قبل کشور را به سمتی بردند که ما حتی قادر به پرداخت یک دلار برای حقوق دیپلمات‌هایمان که در سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور بودند، نبودیم.

او افزود: انحصارطلبی موجب شد بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار پول کشور به نابودی کشیده شود.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس نهم اظهار کرد: در مجلس نهم با تشکیل فراکسیون رهروان قصد داشتیم از همه جریان‌ها استفاده کنیم، اما عده‌ای به ما توهین کردند و حتی ما را کتک زدند و گفتند شما یهودی هستید، شما ارمنی هستید، شما سنی هستید، شما اصلاح‌طلب هستید.

نعمتی اضافه کرد: اعتقاد داریم مجلس آینده باید مجلس اعتدالگرایان باشد، چراکه نمی‌شود کشور را تنها با یک فکر خاص مدیریت کرد و معتقدیم هرکس که دغدغه نظام و کشور را دارد، می‌تواند با ورود عرصه در راستای اصلاح امور گام بردارد.

نماینده مردم اسدآباد درمجلس با اشاره از خودگذشتگی عارف در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: آقای عارف به عنوان سیاستمدار اخلاق‌مدار برای نجات کشور از حق خود گذشت وا ین روند ادامه یافت تا امروز به این ائتلاف بزرگ رسید و معتقدیم همین ائتلاف می‌تواند مسیر حل مشکلات هشت‌ساله دولت قبل را هموار کند.

او ادامه داد: در دولت گذشته رقمی در حدود ۹۸ هزار میلیارد تومان واگذاری انجام گرفت که بنا به اصل ۴۴ قرار بود به بخش خصوصی تعلق گیرد، اما در ‌‌نهایت رد دیون شد و این مبالغ به خصولتی‌ها (خصوصی‌-دولتی‌ها) واگذار شد و هیچ درآمدی به کشور بازنگشت.

این نامزد عضو ائتلاف اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تهران یادآور شد: کل اعتبارهای عمرانی در سال ۹۳رقمی در حدود ۹ هزار میلیارد و در سال ۹۴ چیزی تقریبا ۱۲ هزار میلیارد بوده و اگر یک‌چهارم آن ۹۸ هزار میلیارد تومان به این حوزه اختصاص می‌یافت، بسیاری از مشکلات به وجود نمی‌آمد.

او با اشاره به مشکل سهم‌محوری در نظام پارلمانی ایران اعلام کرد: یکی از مشکل‌های بزرگ مجلس ما این است که به جای کمیسیون محوری دچار سهم‌محوری هستیم و تنها در مرکز پژوهش‌ها کارهای تخصص و علمی انجام می‌شود که آن هم به دلیل کمبود نیروهای متخصص و کار‌شناسان خبره با مشکل روبرو شده است.

نعمتی با بیان اینکه ارتباط میان جامعه و متخصصان در نظام پارلمانی باید توسط کمیسیون‌ها محقق شود، اظهار کرد: اگر نتوانیم راه سال ۹۲ را به اتوبان سال ۹۴ تبدیل کنیم؛ حتما شکست خواهیم خورد و اگر نتوانیم این اتوبان ایجاد کنیم، مطمئن باشید از راه‌های مال رو حرکت می‌کنیم و این درحالی است که انحصارطلبان به دنبال این هستند که مانع از دستیابی به این هدف شوند.

او همچنین با انتقاد از به جریان‌سازی‌های به دور از اخلاق رسانه‌های اصولگرا یادآور شد: رسانه‌هایی که از دولت پول می‌گیرند، به دروغ از زبان رییس ائتلاف اصلاح‌طلبان تیتر می‌زنند که ما فلان سهم را داده‌ایم یا فلان سهم را گرفته‌ایم، اما واقعیت این ا ست که ما به دنبال سهم‌خواهی نبوده‌ایم و به هیچ عنوان حاضر نیستیم تحت هیچ شرایطی با انحصارطلبان و پایداری‌ها و تندروهای افراطی در یک گروه قرار بگیریم.

این نامزد عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: با افتخار اعلام می‌کنم به عنوان فرزند کوچک این انقلاب با چشمانی باز این راه را انتخاب کردم و باید بگویم هیچ تعهدی از ما گرفته نشده و نخواهد شد و این شیطنت‌های رسانه‌ای راه به جایی نمی‌برد.

نعمتی در پایان یادآور شد: اگر به دنبال مجلس هستید که امید، آرامش، ورونق اقتصادی را به همراه بیاورد باید جهاد کنید چرا که امروز ارگان‌های مختلف از صداوسیما تا نهادهای خاص پشت سر عده‌ای تندرو قرار گرفتند و این درحالی است که رای اصلاح‌طلبان و طیف ائتلافی رای مردمی است.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان