arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

ذوق زدگی بی.بی.سی ازادعای تخریبی علیه دولت

شبکه تلویزیونی بی.بی.سی اظهارات تخریبی یک نامزد نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی علیه دولت را به طور گسترده انعکاس داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 این نماینده مجلس نهم که از حوزه تهران برای دور دهم مجلس نیز نامزد شده بدون هیچ سندی ، دولت یازدهم را در انعقاد قرار داد برای خرید هواپیمای مسافربری متهم به خیانت کرد.

این درحالیست که فرسودگی ناوگان هواپیمایی مسافربری در ایران که ناشی از تحریم های سال های گذشته است ، مشکلات متعددی برای خدمات رسانی به مردم دارد و دولت یازدهم تلاش می کند این معضل را سروسامان دهد.

این نامزد نمایندگی در اظهارات جنجالی خود که با استقبال گسترده بی.بی.سی مواجه شد ادعا کرد دولت در قراردادهای خارجی به دنبال کمیسیون است نه منافع ملی!

این در حالیست که همفکران این نامزد نمایندگی مجلس دهم ، برخی دیگر نامزدهای مجلس را که حامی دولت هستند، مورد حمایت رسانه های انگلیس می دانند.

آنان پخش اظهارات نمایندگان مذکور از بی.بی.سی را نشانه حمایت این رسانه انگلیسی از این نامزدها تبلیغ کردند و در رسانه های معرفی شده با عنوان 'تندرو' نزدیک به خود آنها را ملقب به 'لیست انگلیسی' دانستند.

در همین حال این منابع سیاسی در برخوردی دوگانه در قبال انعکاس اظهارات جنجالی نامزد انتخاباتی خود در شبکه بی بی سی سکوت اختیار کرده اند.

این در حالیست که صلاحیت تمامی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تایید شورای نگهبان رسیده و چنین انتساب هایی فاقد وجاهت اخلاقی و قانونی است.

بی بی سی بارها این اظهارات سخیف و تخریبی علیه دولت روحانی را پخش کرد تا دشمنی خود را با تمامی اجزای نظامی جمهوری اسلامی به نمایش بگذارد .
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان