arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

آیت الله موحدی کرمانی: افرادی که گلایه دارند اکنون وقت طرح آن نیست

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم و آنچه که در این روزها اهمیت دارد این است که همه را برای حضور تشویق کنیم و افرادی اگر گلایه ای دارند توجه کنند که هم اکنون وقت طرح آن وجود ندارد و در شرایط کنونی باید به داد کشور برسند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی عصر امروز سه شنبه درهمایش بزرگ اصولگرایان که درمدرسه عالی شهید مطهری برگزارشد، اظهارکرد: لیستی که ازائتلاف اصولگرایان بسته شده است لیستی که می تواند نظر رهبرمعظم انقلاب را به خود جلب کند. آنها می توانند به درد مجلس بخورند. افرادی متدین، با شهامت، متخصص و کسانی که جلوی آمریکا می ایستند در این لیست آمده است.

به گزارش «انتخاب»، وی به ضرورت توجه مردم به لیست ائتلاف اصولگرایان اشاره کرد و گفت: باید به تمام لیست رای داد حتی اگرعده ای را نیز نمی شناسیم از آنجایی که این لیست را انسان های متدین و آگاه تدوین و تهیه کرده اند می توان به آن اعتماد کرد و به تمام لیست رای داد. 

موحدی کرمانی یادآورشد: آنچه که در این روزها اهمیت دارد این است که اگر عده ای می خواهند در انتخابات شرکت نکنند را به حضور دعوت کنیم و این افراد نیز اگر گلایه ای دارند توجه کنند که هم اکنون وقت طرح آن وجود ندارد. 

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان درادامه داد: اگرعده ای فکر می کنند که رای داد نشان اثری ندارد اندیشه غلطی را پیگیری می کنند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: هفتم اسفندماه روز آزمون ملت ایران است. در روز جمعه که من آن را روز امتحان ملت می خوانم به ما نمره خواهند داد و سرنوشت کشور نیز در این روز با آرای مردم برای چند سال مشخص خواهد شد.

وی گفت: این منطق غلط است که عده ای بگویند مگرما تا به حال چه دیده ایم که بخواهیم دوباره رای بدهیم. من امیدوارم در روز هفتم اسفندماه هیچ کسی نمره صفر نگیرد و همه در پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم. 

موحدی کرمانی در ادامه اظهارکرد: پس از انتخابات نیز ما برنامه های زیادی داریم که پیگیری خواهد شد. ما برای آینده کشور برنامه ها داریم و با تمام کسانی که در لیست قرار گرفته اند، آنهایی که انصراف دادند، نامزدهایی که به مجلس راه پیدا می کنند و نیز آن عده از نامزدهای انتخاباتی که احیانا وارد مجلس نمی شود جلسه تشکیل خواهیم داد و در مورد طرح ها و برنامه های مجلس شورای اسلامی در دوره آتی به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت. 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان