arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

رهبر یمنی القاعده : سرنوشت وحشتناکي در انتظار آمريکاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ناصر الوحیشی سرکرده یمنی تبار القاعده در یمن و شبه جزیره عربی امروز چهارشنبه با ارسال پیامی اینترنتی به امریکا هشدار داد در پی مرگ بن لادن سرنوشت وحشتناکی در انتظار این کشور است.

مرکز نظارت بر پایگاههای اسلامگرایان در آمریکا اعلام کرد الوحیشی یمنی تبار در پیام خود هشدار داده است : آمریکایی ها بن لادن را کشتند اما باید بدانند که شعله های آتش جهاد اینک بیشتر از دوران حیات بن لادن زبانه می کشد.

به گزارش "انتخاب" به نقل از خبرگزاری فرانسه فرمانده القاعده در یمن و شبه جزیره عربی افزود : تصور نکنید که کار به پایان رسیده است آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد به مراتب بدتر است و سرنوشت بدتر و زیانبارتری در انتظار شماست.

در ادامه همین پیام آمده است: از کاری که انجام دادید پشیمان خواهید شد و بابت روزهایی که اسامه بن لادن زنده بود تاسف خواهید خورد.

شاخه القاعده در یمن و شبه جزیره عربی در سال دو هزار و نه از ادغام شاخه های یمن و عربستان این شبکه ایجاد شد. این گروه بیست و پنجم دسامبر دو هزار و نه تلاش کرد یک هواپیمای مسافربری امریکا را که از آمستردام به دیترویت پرواز می کرد، منفجر کند. همین گروه مسئولیت ارسال بسته هایی بمب گذاری شده به آمریکا را در اواخر اکتبر دو هزار و ده بر عهده گرفت ،‌بسته هایی که قبل از رسیدن به امریکا توسط ماموران پلیس دبی و انگلیس کشف و ضبط شد.
نظرات بینندگان