arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴

مجلس دهم ترکیبی از همه جناح های درون انقلاب

عضو حزب اعتدال و توسعه مردم را حماسه آفرینان واقعی هفتم اسفند ماه دانست و گفت: مجلس آینده ترکیبی از همه جناح های درون انقلاب است و اکثریت و اقلیت معنایی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیر افسردیر روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهارداشت: انتخابات هفتم اسفند 94 به طورحتم حماسه ای در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است چرا که همه افراد درون انقلاب و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی احساس وظیفه کرده اند و این حس حماسی به مردم تسری یافته است.

وی ادامه داد: با این مشارکت بالای جریان های سیاسی و نامزدهای اصلاح طلب، اصولگرا، اعتدالگرا و مستقلین شاهد شور و نشاطی دیگر در پای صندوق های رای خواهیم بود.

این عضو حزب اعتدال و توسعه تفاوت این انتخابات با سایر دوره ها را در مشارکت بالای افراد و جریان های سیاسی دانست وتاکید کرد: افراد حاضر در لیست های انتخاباتی شایستگان و برگزیدگان انقلاب هستند و تهمت زدن به آنان با اهداف کشور و انقلاب مغایرت دارد.

افسردیر خاطرنشان کرد: مطرح کردن شعارهایی نظیر لیست انگلیسی به مصلحت کشور نیست چرا که همه داوطلبان حاضر درانتخابات خود را مقید به نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمانهای امام راحل و انقلاب می دانند و امیدواریم شایستگان بر کرسی بهارستان تکیه بزنند.

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات تمامی افرادی که احساس وظیفه کرده اند حاضرهستند و به طورحتم مردم سلیقه های مختلف را بر می گزینند و این مجلس بدور از هر اقلیت و اکثریتی است.

این عضو حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: مجلس دهم شالوده ای از تمامی تفکرات سیاسی درون نظام و انقلاب است و به طور قطع رویکرد افراد معتدل مورد پسند مردم واقع می شود و مجلسی با مشارکت بالای مردمی برگزیده خواهد شد.

افسردیر تصریح کرد: در این دوره ازمجلس اکثریت و اقلیت معنا ندارد و تمامی دلسوزان انقلاب در بهارستان سهم خواهند داشت؛ به طور حتم مجلس دهم ریل گذار پیشرفت کشور خواهد بود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: مجلس دهم با ریل گذاری مناسب در قانون مداری به پیشرفت، توسعه و رفع مشکلات کشور کمک خواهد کرد و ایران اسلامی قدرتمند همیشه به کار خود ادامه می دهد.

وی درپایان تاکید کرد: در این دوره ازانتخابات همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرموده اند تمامی مردم کشور با شور و نشاطی وصف ناپذیر پای صندوق های رای حاضرخواهند شد و مشتی محکم بردهان یاوه گویان و دشمنان خارجی می زنند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان