arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

اتوبوس دو طبقه در سرمای شدید کانادا آتش گرفت

اتوبوس دو طبقه در سرمای شدید کانادا به دلیل نقص فنی دچار حریق شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این اتوبوس متعلق به شرکت حمل و نقل «جی اُ» است و مسؤولان علت حریق آن را نقص فنی اعلام کرده‌اند. در پی این حادثه تا ساعت‌ها بوی سوختگی پلاستیک در منطقه به مشام می‌رسید.

به گزارش«انتخاب» ، یکی از ساکنان خیابان «وِبِر» در شهر «کیچِنِر» گفت: «من خواب بودم که ناگهان با صدای مهیبی بیدار شدم. فکر کردم شاخه قطوری از درخت کنده شده و افتاده است. از پنجره بیرون را نگاه کردم و توده دود سیاه‌رنگی را دیدم که از اتوبوسی در کنار خیابان به هوا برمی‌خاست. سپس خودروهای آتش‌نشانی سررسیدند و بعد از نیم ساعت توانستند آتش را مهار کنند.»

رئیس اداره آتش‌نشانی شهر «کیچِنِر» که علت آتش‌سوزی را مشکوک نمی‌داند، گفت: «در ساعت 7:45 صبح به مرکز تلفن شد و ما موفق شدیم آتش را ظرف چند دقیقه مهار کنیم. البته مأموران آتش‌نشانی تا ساعت 9 صبح در محل حادثه باقی ماندند. راننده بلافاصله با شنیدن صدای انفجار لاستیک، خودرو را در کناری متوقف کرده و بدین ترتیب از جراحت در امان مانده بود، ولی اتوبوس طی این سانحه به شدت آسیب دیده است.»

سخنگوی سازمان «مترولینکس» به عنوان یکی از شرکت‌های متصدی حمل و نقل در این منطقه تأیید کرد که هنگام وقوع حادثه هیچ مسافری در اتوبوس نبوده و آتش‌سوزی از لاستیک آغاز شده و علت قطعی این حادثه همچنان در دست بررسی است.

اتوبوس هنگام تعویض راننده مورد بازبینی قرار گرفته بود و اکنون بر اثر آتش‌سوزی به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده است. قسمت انتهایی بدنه اتوبوس در آتش سوخت، حداقل دو حلقه از لاستیک‌هایش ذوب شدند و تعدادی از صندلی‌های عقب آن سوختند.
منبع: ایلنا
برچسب ها: اتوبوس ، کانادا
نظرات بینندگان