arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰

وزیر: گرانی 35 درصدی کذب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت:

وزیر مسکن و شهر سازی با تاکید بر اینکه افزایش 35 درصدی که مطرح شده درست نیست، گفت که دولت برنامه یک سال برای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن و اجاره بهاء دارد.
علیرضا نیکزاد وزیر مسکن و شهر سازی که در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌کرد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برای جلوگیری از قیمت مسکن و اجاره بها دولت چه برنامه‌ای دارد، گفت: دولت برنامه های سال 89 و 88 خود را درمورد مسکن را ادامه می‌دهد و افتتاح مسکن مهر را نیز همچنان در دستور کار داریم.

وی با اشاره به افتتاح 22 هزار واحد مسکن مهر در اصفهان که قرار است روز شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شود، اظهار داشت: دولت در سال 90 نیز برنامه‌های خود درخصوص مسکن مهر را ادامه می‌دهد که در همین راستا 2 میلیون 600 واحد مسکن شهری و روستایی افتتاح خواهد شد.

وزیر مسکن و شهر سازی ادامه واگذاری زمین رایگا ن و تسهیلات ارزان قیمت را از جمله برنامه‌های دولت برشمرد که ادامه خواهد داشت.

نیکزاد همچنین در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه در فصل جابه جایی خانواده‌ها قرار داریم و شاهد افزایش اجاره بهاء هستیم، دولت چه برنامه‌ای برای این موضوع دارد؟ گفت: افزایش 35 درصدی که مطرح شده درست نیست و ما برنامه یک سال برای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن و اجاره بهاء داریم.

وی همچنین ادامه داد: در فصل جابه جایی تلاش می‌کنیم، عمده واحدهای مسکن مهر را افتتاح کنیم و در همین راستا هر 15 روز یک افتتاح داریم.

وزیر مسکن و شهر سازی با بیان اینکه در همه استان‌ها تا آخر سال به صورت نوبتی افتتاح مسکن مهر را خواهیم داشت، اظهار داشت: دولت در راستای پیگیری برنامه‌های گذشته خود به پروژه‌های نیمه تمام کمک کرده و در سطح کشور پروژه‌های را به صورت منظم افتتاح خواهد کرد.

نیکزاد در پاسخ به این سؤال که در فصل جابه جایی خانوارها بیشتر شاهد افزایش قیمت اجاره بها هستیم گفت: این موضوع به خاطر پایین آمدن سود و تسهیلات بانکی است که موضوع از اینجا نشات می‌گیرد که دیگر برخی ها به جای رهن اجاره می‌گیرند و ما برای جلوگیری از این موضوع عمده واحدهایی که واجدین شرایط ثبت نام کرده‌اند در این ایام افتتاح می‌کنیم تا به مردم فشار نیاید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
0
1
بله واقعا کذب است چون خیلی بالاتر از این رقم ها است . پارسال یک آپارتمان 70 متری گرفتم 25 میلیون رهن کامل ، اما امسال هرچه میگردم زیر 45 میلیون تومان یافت نمی شود بنابر این حق با آقای وزیر است .
نظرات بینندگان