arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴

ترامپ: اقتصاد آمریکا فاجعه بار است

نامزد جمهوریخواه آمریکا، وضع اقتصادی کشورش را هولناک ارزیابی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دونالد ترامپ، یکی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا تاکید کرد:‌ وضع اقتصاد آمریکا فاجعه‌آمیز و نرخ بیکاریِ واقعی در آمریکا بیش از  بیست و پنج درصد است. 

ترامپ، درگفتگو با فاکس نیوز گفت: مجموع بدهی‌های آمریکا که اکنون 19 تریلیون (19 هزار میلیارد) دلار است، بزودی به 21 تریلیون دلار خواهد رسید.  وی گفت: ما در شرایط بسیار بدی قرار داریم و نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. ما رییس جمهور و سایر مسئولانی در این کشور داریم که نمی‌دانند چه کاری باید بکنند. 

ترامپ افزود: مردمِ ما ثروت‌های فراوانی را از دست داده‌اند. مثلاً برای یک فرد آمریکایی که درآمدش در حد طبقه متوسط این کشور است، درآمدِ امروزش، کمتر از درآمد ده سال پیش این فرد است. 
ترامپ: اقتصاد آمریکا فاجعه بار است

ترامپ تأکید کرد: مشکلات بیکاری در آمریکا هولناک است. اکنون بر شمار مشاغل نیمه‌وقت (در برابر مشاغل تمام‌وقت) آنقدر افزوده شده است که هرگز در گذشته چنین نبوده است. علت آن این است که «اوباماکِر» (خدمات درمانی پیشنهادی اوباما) در حال کشتنِ اقتصاد ماست. بسیاری از کارفرمایان برای این که بتوانند از زیر بار مسئولیت‌های مربوط به خدمات «اوباماکِر» شانه خالی کنند، کارمندانِ خود را به صورت نیمه‌وقت استخدام می‌کنند.

وی گفت : وضع کشورِ ما فاجعه‌بار است. 
منبع: تابناک
نظرات بینندگان