arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴

پارسایی و رجبی به مجلس راه یافتند

نتایج نهایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه شیراز اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس ستاد انتخابات استان فارس شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: از مجموع ۶۰۳ هزار و ۱۳۵ رای ماخوذه، بهرام پارسایی با ۱۹۸ هزار و ۵۱۷ رای و فرج اله رجبی با ۱۷۱ هزار و ۵۲۹ رای به طور مستقیم وارد مجلس شدند.

هادی پژوهش جهرمی با بیان اینکه  مسعود رضایی با ۱۴۱ هزار و ۸۰۴ رای، علی اکبری با ۱۳۲ هزار و ۴۵۵ رای نفرات بعدی انتخاب مردم شیراز هستند افزود:این دو نفر برای اخذمجور وکالت مردم در مجلس باید با  جعفر قادری و حسین نجابت درمرحله دوم انتخابات به رقابت بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس رای قادری و نجابت را به ترتیب  با ۱۱۱ هزار و ۲۹۰ رای و با ۸۵ هزار و ۸۴۶ رای اعلام کرد.

وی مشارکت مردم شیراز دراین انتخابات را 50 درصد اعلام کرد و افزود: فریدون عباسی با ۸۵ هزار و ۳۰۷ رای، احمد رضا دستغیب با ۸۲ هزار و ۴۱۱ رای، ابراهیم عزیزی با ۷۵ هزار و ۷۲۹ رای، محمدی کشکولی با ۶۹ هزار و ۲۹۹ رای، حسین ذوالانوار با ۵۰ هزار و ۶۴۴ رای، شاهین محمد صادقی با ۴۹ هزار و ۵۶۶ رای، معصومه زارع با ۴۰ هزار و ۵۹۵ رای، مسعود زارعی با ۲۵ هزار و ۸۷۰ رای و ضرغام صادقی با ۲۳ هزار و ۹۹ رای در ادامه لیست قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس تصریح کرد: علاالدین کراماتی ۲۱ هزار و ۴۸۳ رای، علی احمدی ۲۰ هزار و ۸۸ رای، کورش زارع ۱۹ هزار و ۶۴۵ رای، علی دهقان فارسی ۱۴ هزار و ۹۶۰ رای و جوانشیر کدخداپور نیز ۱۱ هزار و ۷۲۳ رای کسب کردند.

گفتنی است پارسایی،رجبی،رضایی و اکبری کاندیدای ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و حامیان دولت موسوم به لیست امید در حوزه انتخابیه شیراز هستند.
منبع: ایلنا
برچسب ها: پارسایی ، رجبی ، مجلس
نظرات بینندگان