arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

دفترچه یادداشت بن لادن پیدا شد + تصویر دیده نشده از جسد بن لادن

در میان صفحات دفترچه یادداشت بن لادن، نوشته ی عجیبی وجود دارد که با فرضیات و معادلات ریاضی محاسبه شده و نشان می دهد القاعده چند نفر دیگر را باید بکشد تا امریکا را مجبور به خروج از خاورمیانه کند؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دست نوشته های بن لادن در پناهگاهش در پاکستان پیدا شده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.Ir ، در این دست نوشته ها، او پیروان خود و القاعده توصیه می کند تنها بر روی نیوریورک تمرکز نکنند و عملیات های خود را در دیگر شهرهای کوچک تر مثل لس انجلس هم انجام بدهند!

در میان صفحات دفترچه یادداشت بن لادن، نوشته ی عجیبی وجود دارد که با فرضیات و معادلات ریاضی محاسبه شده و نشان می دهد القاعده چند آمریکایی دیگر را باید بکشد تا دولت این کشور را مجبور به خروج از خاورمیانه کند؟

یکی از مقامات امریک به شرط فاش نشدن نامش گفت: دفترچه یادداشت بن لادن پر شده از ایده ها و جزئیات عملیات های القاعده.

در میان آنها، نوشته های مبنی بر ننقشه هایی علیه سیستم ریلی امریکا دیده می شود.

این دست نوشته ها بخشی از مقادیر گسترده شواهد و مدارک دیجیتال و مکتوبی است که بعد از حمله آمریکا به مخفیگاه وی در ابوت آباد پاکستان، در آن ساختمان به دست آمده است.

یک مقام آمریکایی گفت این اسناد شامل چندین ترابایت اطلاعات تازه درباره القاعده می شود.

به گفته این مقام، این یادداشتها پر از طرحهای بالقوه برای عملیات مختلف است و در واقع دستورالعمل هایی برای کشتن حد اکثر افراد ممکن را شامل می شود.

در میان دست نوشته های رهبر القاعده، بن لادن به این نتیجه رسیده است که یازده سپتامبر دیگر بهترین و تنها راه حل است.

بن لادن، رهبر معنوی یا عملیاتی القاعده؟

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.Ir ، مقامات امریکا اعلام کردند بررسی اسناد و مدارک کشف شده در مخفیگاه اسامه بن لادن در پاکستان تصویری از وی ارائه می کنند که با تصویری از وی که بعنوان مقام تشریفاتی القاعده در غارها ارائه شده بود کاملا متفاوت است.

امریکا اکنون می گوید اسامه بن لادن به هیچ وجه از رهبری القاعده بازنشسته نشده بود بلکه نقشی مهم در رهبری و کنترل القاعده داشته است. باربارا استار خبرنگار شبکه سی ان ان در حوزه پنتاگون در گزارشی در این باره گفت: زمانی که واحد عملیاتی ویژه نیروهای امریکا با دستانی پر از مدارک و رایانه و دیگر اطلاعات از مخفیگاه بن لادن خارج می شدند واقعا نمی دانستند که چه چیزی در اختیار دارند.

اما اکنون مقامات امریکا می گویند اسامه بن لادن یک نیروی سالخورده جهادی نبود بلکه در واقع به شکلی فعال رهبری و کنترل عملیات خود را از ان ساختمان در پاکستان انجام می داده است.

تجزیه و تحلیل اولیه اسناد کشف شده در مخفیگاه بن لادن نشان می دهد که وی با جهان خارج و با نیروهای وابسته به القاعده ارتباط داشته است و این نیروها هم به ارتباطات وی پاسخ می داده اند. خبرنگار سی ان ان گفت در میان اسنادی که از مخفیگاه بن لادن کشف شده یک دفتر یادداشت های روزانه وجود دارد که این دفتر مملو از دست نوشته هایی است که مقامات اطلاعاتی امریکا معتقدند توسط خود بن لادن نوشته شده است.

در این دفتر بن لادن بر اهمیت حمله به امریکا اشاره و راهنمایی هایی را درباره چگونگی انجام حملات به امریکا ارائه کرده است.

وی در این دست نوشته ها به حمله به شهرهایی مانند لس انجلس، کالیفرنیا، نیویورک و واشنگتن دی سی اشاره کرده است.

همچنین در این دفتر یاداور شده که حملات باید در تاریخ های خاصی مانند چهارم جولای روز استقلال امریکا، ایام کریسمس یا دهمین سالگرد حملات یازده سپتامبر انجام شود. خبرنگار سی ان ان تصریح کرد این حقیقت که بن لادن با اعضای القاعده ارتباط داشته است عامل نگرانی های بسیار جدی است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.Ir ، یکی از نگرانی ها این است که ممکن است وی با القاعده در شبه جزیره عربی و القاعده در یمن ارتباط داشته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Armenia
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
13
7
بنظر می رسد که تصویر فوق هم مانند دو عکس قبلی فتو شاپ است . راستی تا حالا فکر کرده اید که اگر آنها بن لادن را کشته بودند چرا فیلم و یا عکسی از آن منتشر نکرده اند ؟ شاید بن لادن قبلا مرده و آمریکایی ها الان دارند بازی تبلغیاتی می کنند . یک احتمال دیگر هم هست آن هم اینکه بن لادن زنده دستگیر شده و آمریکایی ها برای جلوگیری از تبعات ناشی از آن اعلام کرده اند که او مرده . چراکه در صورتیکه بن لادن زنده دستگیر شود و خبر آن پخش بشود احیانا تیم ها و عناصر القاعده برای حفظ خود بلافاصله اقدامات لازم را انجام خواهند داد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
5
12
هرچند که وجود یه تروریسم مثل بن لادن برای تمام جهان یک نا امنی به حساب میومد و کشتن اون توسط امریکاییها واقعا خدمت به کل دنیا بود

اما از طرف دیگه به نطر من نباید به دام تبلیغات افتاد و همه چی رو باور کرد

چرا که پدرجد بن لادن هم نمیتونست عملیات مخوف و پیچیده 11 سپتامبر رو با اون ظرافت و دقت انجام بده
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
0
13
ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۳
0
0
خودش کی پیدامیشه؟
اگه مرده جنازش کی دیده میشه؟
نظرات بینندگان