arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

"نواز شریف از بن لادن پول گرفته بود!"

در کتاب جدیدی ادعا شده که نخست وزیر پاکستان از رهبر سابق القاعده پول دریافت کرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت خبری داون امروز (دوشنبه) گزارش داد: این کتاب تحت عنوان "خالد خواجه: شهید ایمان" به نوشته شمامه خالد، همسر خالد خواجه، عامل سرویس جاسوسی پاکستان مدعی است: نواز شریف، نخست وزیر پاکستان از اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده پول دریافت کرد تا در مقابل حزب مردم پاکستان وارد رقابت‌های انتخاباتی شود.

در ادامه این کتاب آمده است: نواز شریف، رئیس حزب مسلم لیگ شاخه نواز پولی را از بن لادن دریافت کرده تا در انتخابات با حزب مردم پاکستان به رهبری بی‌نظیر بوتو رقابت کند.

این کتاب مدعی است: وعده نواز شریف درخصوص تعریف یک سیستم اسلامی توجه خالد خواجه و بن لادن را جلب کرد. اما با وجود آنکه بن لادن به شدت نواز شریف را تامین مالی می‌کرد اما او پس از به دست آوردن قدرت از تمامی حرف‌ها و وعده‌های خود برگشت.

این کتاب همچنین دربرگیرنده یادداشتی از جانب ژنرال حمید گل، مدیر کل سابق سرویس جاسوسی پاکستان است که مدعی است خواجه تا مدت‌ها یکی از افراد نزدیک به نواز شریف بود.

در ادامه این یادداشت آمده است: عبدالله اعظم، یکی از بنیان‌گذاران القاعده، خواجه را به بن لادن معرفی کرد. اعظم که به "پدر جهاد طلایی" معروف است یکی از سنی‌های فلسطین بود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان