arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

دستگیری یک خبرنگار در جریان سخنرانی ترامپ

کارناوال تبلیغاتی دونالد ترامپ در دانشگاه رادفورد ویرجینیا با اعتراضات مکرر رنگین پوستان معترض جوی نا آرام به خود گرفت و ماموران امنیتی پس از اخراج معترضین یک خبرنگار را نیز دستگیر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارناوال تبلیغات انتخاباتی طرفداران دونالد ترامپ، نامزد جنجالی حزب جمهوری خواهد بعد ازظهر دوشنبه در ایالت ویرجینیای آمریکا با حضور ده ها تن از معترضین رنگین پوست به اغتشاش کشیده شد.

به گزارش انتخاب ، در این مراسم ترامپ، ابرتاجر میلیاردر آمریکایی در بین طرفداران خود در دانشگاه رادفورد ویرجینیا مشغول سخنرانی بود که ده ها تن از معترضین رنگین پوست با سردادن شعار جنبش ضد نژادپرستانه «جان سیاه پوستان هم مهم است» سخنرانی وی را برای دقایقی مختل کردند.

پس از دقایقی پلیس و نیروهای امنیتی حاضر در این مراسم وارد عمل شدند و سعی در بیرون کردن معترضین از این مراسم را داشت که با مقاومت معترضین همراه شد.

دونالد ترامپ در واکنش به شعار نژادپرستانه معترضین که می گفتند «جان سیاه پوستان هم مهم است» گفت: فقط یکبار می گویم جان همه ی انسان ها مهم است.

به گفته خبرنگار سی ان ان گروه های مختلف از معترضین چندین بار سخنرانی ترامپ را به چالش کشیدند و ماموران امنیتی هر بار این افراد را اخراج کردند و دانالد ترامپ که اظهار نظرهای نژادپرستانه وی در طول تبلیغات انتخاباتی به چشم خورده است خطاب به یکی از معترضین در بند پلیس که از نژاد اسپانیولی زبان بود با کنایه گفت: شما را از مکزیک فرستاده اند؟

به گفته خبرنگار سی ان ان در جریان این اغتشاشات یک خبرنگار نیز با واکنش خشونت آمیز محافظان ترامپ دستگیر شد، خبرنگار مجله تامیز که قصد پوشش اعتراضات سیاه پوستان را داشت توسط محافظان ترامپ دستگیر شد که فیلم این درگیری در شبکه های اجتماعی در حال پخش است.

دونالد ترامپ، نامزد انتخاباتی حزب جمهوری خواه در حال حاضر با سپری شدن انتخابات مقدماتی در 11 ایالت آمریکا همچنان نامزد پیشتاز این حزب است و کارشناسان پیش بینی می کنند ترامپ و هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در برابر هم قرار خواهند گرفت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان