arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

درباره نتیجه انتخابات تهران نباید مردم را متهم کنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک واژه اعتباری برای یکی دوسال نیست، گفت: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد مبتنی بر اسلام ناب است که باید منافع محرومین را تامین و مانع از تعرض به حقوق مردم شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در همایش اقتصاد مقاومتی و تجلیل از نخبگان و جهادگران عرصه علمی بسیج دانشجویی که عصر امروز در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک واژه اعتباری که یکی دوسال ساخته شده باشد نیست بلکه یک اقتصاد مبتنی بر اسلام ناب است که باید منافع محرومین را تامین و مانع از تعرض به حقوق مردم شود.

وی تصریح کرد: آنچه در مذاکرات دوره قبل دنبال می‌شد تنها دفاع از حقوق هسته‌ای نبود بلکه دفاع از همه حقوق کشور بود. خاکریز هسته ای خاکریز خط مقدم است که در آن نباید از منابع قدرت هزینه کنند بلکه باید منابع قدرت را افزایش دهند.

عضو شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: درباره نتیجه انتخابات تهران نباید مردم را متهم کنیم. باید ببینیم چقدر درباره اسلام ناب و اسلام آمریکایی و اقناع افکار عمومی کار کرده‌ایم. نقش نخبگان مهم است چرا که مردم بر اساس روشنگری‌ها دست به انتخاب زدند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان