arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

مردی مادرمریض اش را برای رهایی از درد کشت

مقامات پلیس ایالت مینه سوتا امریکا می گویند در حال تحقیق بر روی پرونده قتل «باربارا هوارد»، زن 68 ساله ای هستند که توسط پسرش با ساطور کشته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مقامات پلیس ایالت مینه سوتا امریکا می گویند در حال تحقیق بر روی پرونده قتل «باربارا هوارد»، زن 68 ساله ای هستند که توسط پسرش با ساطور کشته شده است.

به گزارش سرویس بین الملل فرارو به نقل از هافینگتن پست؛ «جیمز هاوارد»، متهم این پرونده، به پلیس گفته است «مادرم از سرطان و دیابت خسته شده بود و من فقط به درد و رنج او پایان دادم»

تحقیق درباره این پرونده وقتی آغاز شد که جیمز 46 ساله به مرکز امداد تلفن زد و گفت که مادرش مجروح شده و نیاز به کمک فوری دارد.

وقتی امدادگران وارد خانه جیمز در دالتون، شهری کوچک واقع در 150 مایلی شمال غرب مینه پولیس، شدند از شدت جراحات وارده بر بدن زن سالخورده شگفت زده شدند.

ستوان «مت مک گویر» می گوید «یک شکستگی عمیق در سمت چپ جمجمه آن زن وجود داشت و تعدادی از انگشتان دست او نیز قطع شده بود... جیمز برای تمام کردن کار مادرش گلوی او را نیز بریده بود.»

اما با وجود این، امدادگران موفق شدند جسم نیمه جان این مادر را به بیمارستان منتقل کنند و با اقدامات پزشکی بسیار او را برای مدتی زنده نگه دارند (جنایت 26 آوریل صورت گرفته است).

اما روز یکشنبه، وقتی که در سراسر جهان مردم روز مادر را جشن می گرفتند، باربارای 68 ساله به دلیل جراحات وارده از پای درآمد.

جیمز گفته است که او فقط قصد داشته یک مرگ سریع و آسان را به مادرش هدیه کند تا او از رنج کشیدن خلاص شود.

او هم اکنون با وثیقه یک میلیون دلاری تا برگزاری جلسته دادگاه آزاد است و در صورت اثبات جرم، باید بقیه زندگی اش را پشت میله های زندان بگذراند.
نظرات بینندگان