arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از شمال غرب و آغاز ناپایداری در این منطقه طی روز آینده خبر داد و افزود: آسمان تهران طی روزهای آینده همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز با عبور امواج کم‌دامنه تراز میانی، در برخی مناطق نیمه جنوبی کشور رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش انتخاب، وی با بیان اینکه در برخی ساعات امروز انتظار وزش باد شدید در استان‌های گیلان و مازندران وجود دارد، اظهار کرد: روز یکشنبه 16 اسفند، با ورود سامانه بارشی از شمال غرب ناپایداری بصورت رگبار و رعد و برق در این منطقه آغاز می‌شود و بتدریج بارش پراکنده باران، ارتفاعات البرز و برخی مناطق غرب کشور را در برمی‌گیرد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: با فعالیت شاخه جنوبی این سامانه در ارتفاعات زاگرس جنوبی، برخی مناطق جنوب، شرق و جنوب شرق ابرناکی، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین این سامانه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 17 و 18 اسفند، در نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود.

به گفته وظیفه، آسمان تهران در روز یکشنبه 16 اسفند، نیمه ابری، اوایل شب افزایش ابر، در ارتفاعات بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای 24 و 11 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 17 اسفند، کمی ابری همراه با وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای 19 و 8 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان