arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
اسامه: مردان هرگز نباید رازهای خود را با زنان در میان بگذارند

بن لادن چگونه با 3 همسر و 19 فرزند خود در زیر یک سقف روزگار می گذراند؟/ اطلاعات دقیق از زنان بن لادن

بن لادن گاهی اوقات از سر و صدای خانواده اش به جایی دیگر فرار می کرده است./ تایم مدعی شد که یکی از زنان بن لادن از طریق یاران به پاسکتان فرار کرده و به مقر بن لادن پیوسته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
او رهبر مخوف ترین گروه تروریست و تحت تعقیب ترین مرد در جهان بود. اما گزارش شده است که بن لادن در روزهای اخر زندگی خود، مرد خانواده داری بوده است. او با سه همسر و 19 فرزندش زیر یک سقف زندگی می کرد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR به نقل از تایم، فاش شده است که بن لادن گاهی اوقات از سر و صدای خانواده اش به جایی دیگر فرار می کرده است.



تنها مکان اختصاصی او در پناهگاهش در ابوت اباد، اتاقی به نام مرکز کنترل و فرماندهی بود. اتاقی کوچک و بدون پنجره که او فیلم های خود را در آنجا ضبط می کرد.

بن لادن سعی کرده بود که سه خانواده اش را از همدیگر جدا نگه دارد اما برخورد عادلانه با آنها داشته باشد.هر زن او به همراه بچه هایش طبقه ای اختصاصا داشتند و بن لادن با هر گروه زمانی خاص را می گذراند.

بن لادن پس از اینکه احساس تنهایی کرد، سه همسر از 6 همسرش را به همراه فرزندانش به پناهگاهش به پاکستان منتقل کرده بود.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR ، مجله تایم مدعی شد، پس از 11 سپتامبر، بن لادن برای اینکه خانواده اش از افغانستان فرار کند، ترتیباتی داد که انها بتوانند که از طریق ایران وپاکستان فرار بکنند.

اما پس از اینکه پناهگاه او در پاکستان ساخته شد، ادعا شده است که رهبر القاعده سه همسر خود را به همراه فرزندانشان فراخوانده است.



جوان ترین زنش که امل الصباح نام دارد، با بن لادن در سال 2000 ازدواج کرد و همسر سوم و جهارم او در دهه 1980 با او ازدواج کردند. این سه زن کسانی بودند که به نزد بن لادن رفتند.

اولین همسر بن لادن خیریه صابر نام داشت که یک روانشناس کودک بود.خیریه صابر که مادر معنوی این خانواده وسیع بود، توانسته بود دوباره پس از اینکه به ایران و عربستان سعودی فرار کند، به پاکستان برود و به همسرش بپیوندد.

امل الصباح که در طی حمله نیروهای امریکایی زخمی شد زمانی که با بن لادن ازدواج کرد 15 ساله بود و به خانواده اش 5 هزار دلار برای اینکه با رهبر القاعده ازدواج کند پرداخت شده بود.



بن لادن دومین همسرش را در دهه 90 طلاق داد و پنجمین ازدواجش را در طی 48 ساعت فسخ کرد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR ، یک روزنامه نگار پاکستانی به نام حمید مر گفت: نیروهای القاعده دوست ندارند در مورد عملیات هایشان به همسرانشان چیزی بگویند.

وی افزود: یکبار اسامه به من گفت مردان هرگز نباید رازهای خود را با زنان در میان بگذارند.
نظرات بینندگان